פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד לקוי של סניף טפחות רחובות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/11/2005 פרעתי משכנתה בבנק. ביקשתי לקבל אישור על סילוק המשכנתא. לאחר חודש וחצי של המתנה וריצות אין ספור, אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש, נאמר לי שאין מוצאים את נסח הטאבו שאותו מסרתי ביד לפקידת הבנק ביום בו פרעתי את המשכנתא. בנוסף, קיים בסניף תור של שעות כאשר שלוש פקידות בקושי משרתות עשרות לקוחות, במשך כחודש ימים לא פעלו בסניף שלוש מתוך ארבע המדפסות, כך שתהליך הדפסת קבלה פשוטה אורך כמחצית השעה וזאת בבנק המטפל בהלוואות בהיקף של מיליארדי שקלים בחודש. לבנק מענה קולי המכונה טפחות ישיר. לא רק שלא ניתן לקבל מענה אנושי בפניה אלא שהודעה מוסרת כי "התיבה הקולית מלאה ולא ניתן להשאיר" הודעות. בקיצור, היחס ללקוחות והטיפול בהם שערורייתי וגובל ביריקה בפרצוף.
שיפור דחוף של השירות ללקוח, הגדלת תקן הפקידים בסני פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
התלונה טופלה ומכתב נשלח ללקוח תגובה:
התלונה טופלה ומכתב נשלח ללקוח
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה