פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות ושירות לקוי ביותר נושא התלונה:
פולישצ'וק יבגני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
426- מרכז עסקים באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של הבנק מזרחי טפחות בבאר-שבע כשנה , לרוב הנני מטופל ע"י הבנקאית שלי (שהיא עצמה נותנת שירות מעולה ועושה זאת מכל הלב ) , לאחרונה חלה תקלה כלשהי בכרטיס הכספומט שלי ולכן הוא הושבת והוזמן כרטיס חדש . היום כאשר הגעתי לבנק על מנת למשוך כסף מהקופה (מסיבה ברורה מאוד כי אין לי כרטיס כספומט כרגע ), בהגעתי לקופות בשעה 09:25 לקחתי מספר בכניסה , על פניו לא נראה שיש הרבה אנשים כיוון שהמספר שלי היה 284 ועל הצג הופיעה 278 ( 6 אנשים בתור לא אמור לקחת הרבה זמן) , חשוב לציין שיצאתי מסניף הבנק בשעה 10:29 (לאחר יותר משעה המתנה ) . בטח תשאולו את עצמכם מה הסיבה לכך , הרי לא הגיוני שצריך להמתין מעל שעה בתור של 6 אנשים . למרבה הפלא בקופה בזמן הזה התקבלו 14 אנשים , מתוכם 2 ככל הנראה לקוחות עסקיים אשר סה"כ השאירו את התיק שלהם אצל הפקידה והלכו ואדם נוסף בעל תעודת נכה . שאר האנשים פשוט נכנסו ללא תור וטופלו באדיבות רבה ע"י פקידה בשם אנה *** (מספר פקיד 783**) . מעל 40 דק' המתנה לשו מכיוון שאנה החליטה לקחת את ניהול התור אל עצמה ולקבל כל מי שבאה לה ללא תור . לאחר המתנה של מעל שעה בתור נגשתי לגבר אנה על מנת למשוך כסף מהקופה (סה"כ 500 ₪ , זה לא היה אמור לקחת כל כך הרבה זמן ) והתעניינתי אצל גברת אנה מדוע קיבלה אנשים ללא תור בקופה שלה ועיכבה אותנו , לשאלתי השביה שלא היה ולא נבראה לא קיבלה אף אחד בקופתה , אחרי שהודעתי לגברת אנה שבזמן שישבתי בתור התחלתי לספור את כל אותם האנשים שנכסנו בלי תור ויש עוד כמה וכמה אנשים שישיבו איתי והמתינה כמו כל בן אדם מתורבת היה עושה ויעידו על כך . הדבר הבא שיצאה מפיה של אנה כמאת הפיל אותי לרצפה : "אתה רוצה להתלונן ? תחילה תוכיח שקיבלתי אותם בלי תור" . אין אני חושב שזהו יחס ראוי ללקוחות הבנק שלכם , במיוחד לא אחרי הפרסומים הצעקניים שבנק מזרחי טפחות זוכה מזה שנה שנייה בתואר הנותן שירות הטוב ביותר . ראיתי בתגובתה של אנה עלבון אישי כלקוח וכאדם בכלל , אני לא חושב שאדם ראוי ליחס שכזה במיוחד לא אחרי שהוא משלם דמי ניהול של חשבונו בבנק (הרי אתם לא עושים זאת בהתנדבות ) . לסיכום : נותן שירות שכזה לא רק פוגע בי אישית ובעוד (ככל הנראה) מאוד או אפילו אלפים של לקוחות אלה מכפיש את שמכם כנותן שירות .
עלבון סוג הנזק :
התנצלות וטיפול בפקידה פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה