פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
465 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו מנהלים שני חשבונות בסניף חפץ חיים בפ"ת מאז לפני כ3 חודשים נכנסה לתפקידה חגית הילל למנהלת תחום שרותי בנקאות היא ממררת את חיי הלקוחות הייחס שלה פוגע ומעליב וכל שיחה איתה מגיעה לטונים גבוהים יש לציין שאנחנו לקוחות מרוצים של הבנק עד שהגברת נכנסה לתפקידה אנו מכירים לפחות 10 לקוחות נוספים שהושפלו על ידה וייחס זה חייב להפסק!!

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
בנק מזרחי טפחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
במענה לפנייתכם, אנו השבנו ישירות ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה