פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעודת זכאות נושא התלונה:
שוראקי מאיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הלני המלכה 9 ירושלים כתובת:
568 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: זילזול , עוגמת נפש, עילבון,ובזבוז זמן...מצד מזרחי טפחות.

אני מאיר שוראקי בתאריך הנ"ל היה לי ולאשתי , תור בשעה 9:30 בבוקר .
והנה להפתעתי קבעו תור , לי ולעוד שתי לקוחות לאותה הפקידה,באותה השעה.
יש לציין שניכנסנו לפקידה,אני ואשתי , והנציגה מסתכלת עלינו באופן תמוה,של מי אתם?!
הבארנו לנציגה שיש לנו פגישה , אך ללא הועיל ,ועוד מוסיפה ואומרת לנו,אני מצטערת יש לי לקוחות,אז הסתכלתי על הנציגה ושאלתי מה אנחנו, עם יש לך לקוחות... כנראה שיש לקוחות מבחינתם ,ויש מי שרק מפריע מבחינתם.

יש לציין ש- דיברתי עם מזרחי טפחות ,שהם דיברו עם הנציגה, אך ללא הועיל.
לאחר ששלושה לקוחות ממתינים , הנציגה פנתה, למנהל (מואיז) והוא הגיע נתן לזוג להיכנס לפגישה , לבחור השני המנהל דיבר עם פקידה , שקיבלה אותו.
ולי ולאשתי הוא אומר תמתינו...וחוץ מזה, אפשר ללכת להוציא תעודת זכאות למשכנתא בכל בנק ,ולא ההיתם חייבים לבוא רק אלינו.
ושיתפנה נציג/ה הוא יקבל אותכם.

קודם כל עם קבעתי פגישה ,9:30 למה זה מגיע לנו לחכות עד 10:15 .
יש לציין שפניתי למנהל (למואיז) ואמרתי לו שבאנו במיוחד מבית החולים הר הצופים,ואנחנו צריכים לחזור לשם ב-11:00 בחזרה.
והוא ראה את אשתי הולכת עם מתקן מיוחד ברגל.
והוא אומר לי שיש אנשים שבאים מאילת,מה זה הר הצופים ,זה קרוב.

בשעה 10:05 התפנתה נציגה אחרת,באנו להיכנס ואמרנו לנציגה שהמנהל מואיז אישר את זה , בעקבות פגישה שקבענו ולא נכנסנו.
היא לא הסכימה בטענה שצריכים להגיע לקוחות.
פניתי למנהל,שוב, והוא אומר לי ,יש לה עוד לקוחות ,שצריכים להגיע , אז שנמתין.

עד מתי אנחנו אמורים להמתין אני שואל , הרי לכל נציג/ה יש להם לו"ז משלהם ועם קרא איזה פאדיחה , מצד הבנק ,אז חלילה "שלקוחות" שקבעו דרך הסניף ימתינו , ומי שקבע פגישה מ *משכנתא (טלפונית) אז כנראה שהוא אינו לקוח.
עזבנו את הסניף,לא לפני שהבטחתי למנהל שאני יתלונן עליו.

אני שואל את עצמי איפה ההומניות, אשתי הולכת עם מתקן לרגל, והוא מתעלם,
אשתי איננה יכולה ללכת הרבה ושמו לה מתקן ע"מ שיטב לה.
עשינו כל הדרך במיוחד מהר הצופים,לקבל תעודת זכאות,ויצאנו בלי כלום.

נ.ב יש לציין שלאחר תעודת הזכאות , לוקחים גם משכנתא.
ורוב האוכלוסיה אשר לוקחת תעודת זכאות,מבנק מסוים,עם הריביות שם סבירות וכמו שאר הבנקים,וכמובן השירות מוסיף הרבה הרבה.
אז סבירות גבוהה ששם יקחו משכנתא.

בתודה מראש
מאיר ונעה שוראקי
ברחוב הלני המלכה 9 בירושלים.
זילזול ,עילבון,בזבוז זמן. סוג הנזק :
אין לי מושג פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה