שירות לא יעיל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
572 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פתחתי לפני כשנה חשבון בבנק מזרחי טפחות. לחשבון מועברת מידי חודש משכורת יפה ומכובדת מאד.
בעת פתיחת החשבון ביקשתי מהבנקאית להגדיר לי מסגרת אשראי (מזערית). הבקשה התעכבה והתעכבה, ובינתיים הבנקאית עזבה את הבנק.
כאשר ביקשתי את אותה הבקשה מהבנקאי החדש, הוא נרתם למשימה ובכל זאת לקח כ3 שבועות להגדיר לי מסגרת. ראוי לציין שבמסגרת שלושת השבועות נגזל זמני לטובת זמני המתנה לא יעילים (המתנה אקטיבית, אחרי כל 20 שניות המענה מבקש ללחוץ על כפתור בשביל להמשיך להמתין). התירוצים היו "הייתי חולה", "המנהלת בקורס", "המנהלת בחופש" ושלל תירוצים אחרים.
לבסוף הוגדרה לי מסגרת אשראי ולתומי חשבתי שהסיוט נגמר.
ב1.9 הזמנתי כרטיס אשראי לאחר שנגנב לי הקודם. בכדי לוודא את לוח הזמנים התקשרתי לבנקאי וזה אמר לי שתוך 3 ימים הכרטיס יגיע אליי. לאחר שלושה שבועות הכרטיס לא הגיע. שוב נאלצתי לבזבז את זמני בלהמתין לתשובה מבנקאי כלשהו, שלא יודע מה לעשות אבל המנהלת שלו בישיבות ולכן לא יכולה לענות לי.
כאשר המנהלת התפנתה אליי בסוף קיבלתי תשובה מזלזלת "אני לא עובדת לפי הלו"ז שלך ואם הבטחתי אני אקיים". חבל רק שבמשך 3 שבועות היא לא עשתה שום דבר.
|
נזק כספי |
סוג הנזק : |
מאד מאוכזת ונאלצת לעזוב את הבנק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|