סחבת של שנה בסגירת החשבון- תוך כדי לקיחת עמלות שוטפות על החשבון. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ביקשנו לסגור את החשבון שהיה לנו במזרחי טפחות סניף כפר סבא. הגענו לסניף וחתמנו על מסמכים של סגירת חשבון. נאמר לנו שבגלל שימוש חד פעמי בכרטיס האשראי שניתן לנו על ידי הבנק, הסכום לא ירד עדיין מהחשבון ולכן אי אפשר לסגור את החשבון. מאז עברה כמעט שנה וכל פעם שאנחנו מתקשרים/באים לסניף נאמר לנו שבגלל שלא עדכנו את המחשב לא נוכל לסגור את החשבון. מצד שני מצטברות עמלות תפעול חשבון בנק של שנה תמימה! לא יתכן שבגלל שלא מטפלים בנושא אנחנו מאבדים זמן יקר שלא לומר את הכסף על העמלות. שם הפקידה שאמורה לטפל בנושא: יוליה . סניף ויצמן מספר 424.
תודה רבה על עזרתכם!
|
+בזבוז זמן יקר |
סוג הנזק : |
לעדכן את מה שצריך לעדכן במחשב ולסגור לנו את החשבון לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|