פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזרקנו ע"י מנהלת הבנק החוצה!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנו לקוחות בנק דסקונט, ופנינו לבנק מזרחי טפחות על מנת לפתוח חשבון חדש. בתאריך 01/12/10 פתחנו חשבון והפקדנו 32000 ש"ח הפקידה הייתה מאוד נחמדה והנחתה אותנו כיצד להמשיך בתהליך הפתיחה, התבקשנו להעביר טופס ריכוז הו"ק מהבנק הישן, וכן לגשת למוסד לביטוח לאומי להעביר את קיצבת הילדים לחשבון החדש, וכך עשינו. היום 02/12/10 הגענולסניף עם כל הטפסים שהתבקשנו להביא, כמו כן ביקשנו ממיטל לסגור לנו בפק"מ 3000 ש"ח ולהזמין לנו כרטיס ויזה ביון לאומי, מיטל אמרה כי היא צריכה לשעבד 20000 ש"ח לטובת הכרטיס, אמרנו לה שאנחנו נוסים חודש הבא לחו"ל ואנחנו מעוניינים לשעבד לצורך הויזה כ-15000 ש"ח, בעודי מבקשת ממיטל לבצע פעולה זו יצאה לשולחנה מנהלת הבנק והתערבה בשיחה, ואני מצטטת:
" אני מוכרחה להתערב אתם יושבים כאן יומיים ואתם ממש קשים, ע"פ שפת הגוף שלכם אני רואה שהכל הולך כל כך קשה, אולי עדיף שלא תפתחו כאן חשבון... לא קרה כלום , עדיין לא עשינו כלום אם אנחנו מתחילם בצורה כזאת אני מעדיפה שלא תיהיו לקוחות של הבנק".
אנחנו כמובן נשארנו פעורי פה...אני פשוט בשוק, נזרקנו ע"י מנהלת הבנק החוצה!!הפרסומות שלכם בטךויזיה רחוקות מהמציאות וחבל...(אני שמחה שהמרצע יצא מהשק עוד בהתחלה ) האם מותר לה להתנהג בצורה כזאת?? במשך יומיים אנחנו עושים סידורים על מנת לעבור בנק וזה היחס שקיבלנו, מנהלת הבנק העליבה אותנו בפניי הפקידה ולקוחות הבנק, פשוט ביזיון.
אשמח לקבל התיחסות
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה