פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לא מתאימה של מנהל הסניף ועזרתו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
סיטי אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוזמנתי אחר כבוד לקבל כרטיס אשראי על סמך ביתי הפרטי אשר הנו ממושכן לבנק . הגעתי אל הגב' דליה פקידה במחלקת משכנתאות , היא ערכה בירור מקיף לזכאותי לכרטיס ואכן העלתה לפי בדיקותיה כי אני זכאי לכך וגם המחלקה המשפטית של הבנק אישרה זאת וכל שמוטל עלי זה לבוא ביחד עם אשתי ולהמציא טופס מחברה משכנת. עשיתי כדרישתם והופעתי יחד עם אשתי בצירוף הטופס המבוקש , אולם אז חל המפנה כאשר גב' ברודז'ק האחראית על המחלקה החליטה לאחר מבט על הטופס כי איננה מוכנה לאשר לחברה זו היות ואיננה עומדת בדרישות המשפטיות של הבנק [וזאת למרות שיום קודם אושר זאת בהנהלה ], ביקשתי מגב' דליה לבטל את בקשתי לכרטיס האשראי ולמרות שהבטיחה לי שמבטלת לא ביטלה וזאת בהוראת מנהל הסניף בשיתוף עם גב' ברודזק , עליתי וביקשתי ממנהל הסניף מס' פעמים והוא עומד בסירובו ולא מעוניין לבטל את בקשתי ומחזיק בי כבן ערובה למטרותיו שאינני מבין מה הם [ אני יודע על עוד מס' חברים שכך עשו להם - וכשביקשו לעבור לסניף אחר להשלמת התהליך עיכב בעדם מנהל הסניף המדובר ].
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחררו לי בבקשה את הבקשה וסיגרו אותה - אני שוקל בגין זאת להעביר את המשכנתא לבנק אחר פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה