פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל הסניף חנוך< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנדון הופעתי בסניף בכדי לפרוס יתרת חוב בחשבון העסקי ,חשבון שהוגבל כתוצאה ממצבה העסקי הגרוע של חברתי.ברצוני לציין כי השיקים שאיתם עמדתי לפרוס את יתרת החוב הם מחשבון פרטי שפתחתי בבנק הפועלים וממנו שילתי מדי פעם גם את היתרה בחשבוני הפרטי.ישבתי עם הפקידה שנהלה את חשבוני ועמדתי לרשום את השיקים.לפתע עבר המנהל חנוך וככשמע שאינני עומד להפקיד שיקים.צעק לפקידה לא לקבל ממני שיקים השיקים שלך לא שווים כלום הבנק לא רוצה אותך כלקוח וזהבנוכחות הפקידים .לצערי עזבת את הסניף בבושת פנים והפקדתי את כל הסכום במזומן .בנוסף הבנק העביר לפקדון ללא רשותי ובזמן שהחשבון עמד בדיוק במסגרת סך של מעל 6000 שח סכום לזכות עקול ממרכז הקנסות ,בעוד שקייםחוק כי אסור לחשבון לחרוג מהמסגרת ,הסכום נלקח מפקדון ששימש כבטחון לקו האשראיץבבפניה של עורך דיני לבנק התקבלה תשובה כי הדבר נעשה בהסכמתי ,נכון שפקידה שטיפלה אז בחשבוני פנתה אלי בדרישה להפקיד את הסכום האמור לצורך העיקול ,שבאם לא אבצע זאת אצטרך להחזיר לבנק את כטיסי האשראי העסקים,היות וחשבוני היה מוגבל הגעתי מיוזמתי לבנק והחזרתי את כרטסי האשראי כך שתשובת הסניף כי הסכמתי להברת הסכום אינו שקר גס ,אינני מוכן להיבדק בגלאי שקר להאמיתות דברי!!! .הבנק ממילא לא היה רשאי להעביר כל סכום לצורך עיקול היות והחשבון עמד בתאריך הקפאת הסכום בדיוק במסגרת .וגם אם היה ברצוני לחרוג הבנק לא אישר לי חריגה ,ועל כל הנזקים אדאג לתבוע את הבנק
את מנהל הסניף חנוך אני מתכון לתבוע באופן אישי על העלבון והפגיעה בשמי הטוב מס החבון העסקי הוא 299922 מצפה לתשובתכם היות וכשלון עסקי אינו מהוה עילה ,לפקיד שאמור לשרת את הלקוחות להתנהג בצורה בוטה וגסה לגבי הקפאת הסכןם ללא כל הצדקה העביר תלונה זו גם למפקח על הבנקיםברשותי פרטי עד שנוכח בבנק ונדהם מהתנהגותו הגסה של חנוך מנהל הסניף
נזק כספי כתוצאה מהקפאת כספים בחבון סוג הנזק :
פיצוצי כספי על הנזק שנגרם לשמי כתוצאה מהלבנת פני לעיני הפקידים ולקוחות הסניף והתנצלות המנהל בפני פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה