אין מענה טלפוני< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
טפחות תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
הנני עורכת דין המטפלת בעסקת נדל"ן. למרשתי משכנתא בבנק טפחות-מזרחי סניף ת"א.
מזה כשבוע ימים אנו מנסות ליצור קשר עם הסניף לצורך קביעת פגישה עם פקידת בנק, אולם ללא הועיל.
ניסיתי לפנות בכתב באמצעות משלוח פקס, אולם לא חזרו אלי, ואף לא מצאו לנכון לחזור אל מרשתי, הגם שזו השאירה מספר הודעות במענה הקולי.
|
כספי. |
סוג הנזק : |
יש לתאם עימנו פגישה לאלתר, שכן העסקה מתעכבת יתר על |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|