פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לקבל את החוזה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחר 10 שנים שחברתנו הייתה נתונה לשירותכם, ביקשתי כמה וכמה פעמים להתנתק ולעבור לחברה אחרת, כמובן שלא אפשרו לי בטענה שאני מחויב עבור המכשירים אלפי שקלים(המכשירים הרי ללא ערך אחרי כמה שנים) לאחר ויכוחים ויחס לא נעים מצד הנציגים, ביקשתי מהם את החוזה, דבר שהוא עניין של מה בכך, הם טוענים שהם לא מוצאים אותו. אנחנו להזכירכם בעידן המתקדם ביותר, סביר להניח שהחוזה קיים במערכת, אבקש את התיחסותכם.
כספי סוג הנזק :
ניתוק פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה