פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מכשיר עקב חוסר קליטה באיזור מגורי וגם בעבודה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחי תוצרת ארץ 3 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי בתמימות לב שני מכשירים בחודש פברואר 2009 , בשיווק הסבירו לי שהמכשירים טובים ואין שום בעייה .הגעתי הבתה וגיליתי שמכשירים לא קולטים. התברר שבארץ כלל אין להם קליטה. מדובר על מערכת מירס. למחורת פניתי לנציגים והסברתי להם שאין קליטה וזה לא ניתן לתיקון רק עם יש להם מגביר. סיפור לא נגמר.אני מנסה להחזיר מכשירים - מירס מסרבים - הסבר אי אפשר להחזיר מוצר. אני ברצון רב רוצה להשתמש במכשירים שלהם- אבל אין מה לעשות אם עדיין המערכת לא מספיק חזקה לתת שירות בכל הארץ ומדובר על אזור יחסית מרכזי- חולון וכ"ס. פניות רבות שלי לחברה לא זכו בשום יחס הולם מצדם.להתנתק ולהחזיר מכשירים חברה שלא יכולה ולא מסוגלת לתת שירות בסיסי - זה פשוט לא עולה בדעתי , איך הם מחזירים אותי הביתה עם תשובות מטופשות שחברה לא מקבלת בחזרה מכשירים. טוב הבנתי. אז תנו לפחות שירות.שנוכל להנות ממכם. איך אני יכול לפעול אם בחברה אנשים התומים ומנסים להתאלם מבעייה ארצית שקיימת אצלהם. כי ברגע שהם כן מסכמים שיש בעיה בקליטת מכשירים- אלפי לקוחות "זרוקים" יפנו לקבל החזר כספי עבור מכשירים שלא עובדים וזרוקים בבית.אנא ממכם תנו תשובה ברורה לבן אדם מן הרחוב שניסה להיות בסדר איתכם ממתין בסבלנות עד עכשיו- ולא קיבלת עד עכשיו שום פיטרון מחברה.

בברכה, סרגיי
כספי סוג הנזק :
החזר כספים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה. בכתובת הלקוח רמת הכיסוי היא סבירה.
2.על פי רישומי חברתנו, הלקוח ביצע שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי מאות דקות שיחה לחודש.
3.מכל מקום, בהמשך לתלונת הלקוח, חברתנו הציעה לו פתרונות טכניים לשם עיבוי הכיסוי, אולם הוא סירב להצעות אלה.
4.בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייב הלקוח לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 18 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הוא אינו רשאי לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה