איילת מכלוף מחלקת פניו |
שם ותפקיד: |
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה. בכתובת הלקוח רמת הכיסוי היא סבירה.
2.על פי רישומי חברתנו, הלקוח ביצע שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי מאות דקות שיחה לחודש.
3.מכל מקום, בהמשך לתלונת הלקוח, חברתנו הציעה לו פתרונות טכניים לשם עיבוי הכיסוי, אולם הוא סירב להצעות אלה.
4.בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייב הלקוח לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 18 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הוא אינו רשאי לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|