פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם ומתן שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים קיבלנו הצעה להתחבר למירס עם חבילת שירות אטרקטיבית וחבילת הטבות בצידה ואכן רכשנו חבילה זו עם שלושה מכשירים.
עם הזמן הוספנו 4 מכשירים נוספים ו – 2 מכשירים לרכב. בתוך אותה חבילת שירות שהוצעה על ידי סוכן המכירות שלכם. בנוסף שודרגו חלק מהמכשירים וזאת על מנת להאריך את תקופת השירות עם אותה חבילת שרות והטבות (הדבר הוצע לנו ע"י סוכן המכירות חנן מאירסון, כדי לשמור על התנאים המיוחדים כביכול שיש לנו). כמובן שהסכמנו להאריך את חוזה ההתקשרות בתמורה לשמירה על תנאי החוזה המקורי.
למרבה הצער חל פיחות זוחל בתנאי החבילה והשירות וזאת ללא ידיעתנו.
מדי פעם ערכנו בדיקה לחשבון הטלפון והתברר לנו שלפעמים "נשכחות" הטבות מסוימות או שחויבנו על הטבות שכביכול קיבלנו. בכל פעם שפנינו למרכז השירות קיבלנו לאחר התנצלות, זיכויים בגין הטעות או שהטבות הוחזרו לתכנית. ריטואל זה חוזר על עצמו כמעט לאורך כל תקופת השירות. הגדילה לעשות החברה ובשנה האחרונה בכל פעם "שנופלת טעות" נמצאו אשמים כמו: המחשב, הפקידה, ועוד ואינם מסוגלים לספק הסבר ענייני מדוע זה קורה.
מספר פעמים נאלצנו לבטל את הוראת הקבע בבנק מאחר וסכום החיוב שהגיע היה גדול ולפעמים אף כמעט כפול. ההסברים שקיבלנו "בעיית מחשב" או בתכנית.
הסברים אלו אינם מספקים ואף מצביעים על חוסר מקצועיות, לתחושתנו זהו ניסיון לגבות מאיתנו כספים שלא בצדק.
לאחרונה בעצה אחת עם סוכן המכירות הובהר לנו שהחשבון שהגיע שגוי עקב תקלה במחשב ויש לבטל את החיוב בבנק. אכן ביטלנו את החיוב בבנק והצענו לשלם את החלק אינו נתון במחלוקת, ובכל זאת נותקנו משירות לשיחות יוצאות וכיום אנו מקבלים שירות חלקי.
במחלקת גביה הובהר לנו שעלינו לשלם את החשבון במלואו על מנת להתחבר.
משירות לקוחות הובהר שהנושא בבדיקה (כבר למעלה משבועיים שאנו ממתינים לתשובה).
מסוכן המכירות נמסר לנו שאם נשלם חלקית השירות יחובר.
אנו רואים במתן שירות לקוי זה לאורך תקופה לא מבוטלת כפרה בוטה של החוזה שהחברה חתומה עליו מולנו. לא ייתכן כי תאחזו במקל בשני קצותיו, לדרוש סכומים מופקעים וגם לנתקנו מהשירות עד שתאשרו את הזיכוי המגיע לנו.
עשרות שיחות ושעות המתנה עם מרכז השירות ועם הסוכן לא הניבו כל תוצאה. כפי שקרה בפעמים קודמות הזיכוי מגיע מאוחר מדי לאחר שנגרם נזק כבד להתנהלות העסקית שלנו.
עשרות פעמים הובטח לנו שזו תהיה הפעם האחרונה אך המציאות מראה אחרת.
כיום אנו מצפים שתיקחו אחריות למעשיכם וזו אכן תהיה הפעם האחרונה שתטעו בחשבונותינו.
אנו רואים עצמנו פתורים מכל התחייבות לרבות קנס יציאה, כלפי חברת מירס תקשורת בע"מ מתאריך מכתב זה ואין לחייבנו בכל דרך אפשרית. כל חיוב כזה מצידכם יחשב כנסיון לגניבה! במידה ותבחרו להמשיך ולגבות נשקול פנייה לערכאה משפטית.
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה