פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה בפניה להסדר חוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.08.09 קיבלתי מכתב "התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים" מחברת מירס. במכתב היה מצוין שעקב חוב שטרם נפרע חברת מירס שוקלת לפתוח נגדי בהליכים משפטיים, אם לא אסדיר את חובי תוך שבוע ימים.
מאותו התאריך עד עכשיו (11.08.09) בוצעו אינספור טלפונים על ידי ועל ידי בת זוגתי לחברה על מנת להסדיר את החוב.
במכתב מופיעים שני טלפונים של מחלקת הגבייה המשפטית של החברה, כאשר באחד מהם ניתן להשאיר הודעה קולית ובשני כלל אין מענה.
יש לציין כי הושארו לפחות 15 הודעות, כמו כן נשלח פקס לחברה, אך טרם נעניתי.
עם מוקד השירות הרגיל לא ניתן ליצור קשר מכיוון שנדרש מספר מכשיר עדכני ואמצעי גביה ממנו נגבה התשלום החודשי.
לבסוף מתוך אקט של יאוש ניסינו ליצור קשר עם מוקד המכירות (שבו באופן מפתיע נענתה השיחה תוך מספר שניות) אך גם נציג בשם אלעד העביר את השיחה למוקד השירות הרגיל, שכפי שכבר ציינתי לא ניתן לקבל דרכו מענה אנושי (למרות שבפעם השניה ביקשנו שיעביר את השיחה לנציג ולא לנתב השיחות).
ברצוני לציין כי אינני לקוח של מירס כבר כמעט שנה (מספטמבר 2008). בעת ההתנקות מהחברה, לא נאמר דבר ולו חצי דבר על חוב שקיים. מאז לא נוצר עמי שום קשר בנוגע לחוב, לא טלפוני ולא בכתב, ומעבר לכך המכתב הנוכחי שהגיע לידי, לא נשלח בדואר רשום, אלא בדואר רגיל, דבר שיכל להביא לכך שגם אותו לא אקבל.
אני מעוניין לסיים את הסאגה הזו, אך אינני יכול בגלל כל הסיבות שפירטתי לעיל.
יצירת קשר לצורך הסדר החוב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה