רכישת מכשיר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 09/08/09 רכשתי דרך רשת "מגה בול" מכשיר (מסלול TIK TAK) מוטורולה דגם: i730 המכשיר הגיע באריזתו המקורית.
כשהדלקתי אותו, ניתקלתי בבעית רשת - "אין שירות". התקשרתי למוקד ושם הכווינו אותי לסניף שירות ותיקונים של רשת מירס.
לבסוף המכשיר הנ"ל תוקן, וזאת לאחר עוגמת נפש רבה, בזבוז זמן יקר, כסף, משאבים, ושיחות טלפון למוקד.
להזכירכם המכשיר הנ"ל אמור להיות "חדש" וללא תקלות, ועל כן הננו מבקשים פיצוי הולם בעבור הכל.
תודה.
(מספר שובר הפקדה - 621000)
מספר לקוח 10388117
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|