|
|
|
|
|
|
מירס לא משדרג מכשיר מירס חול? |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מירס חו"ל בן 5 שנים לפחות, בנסיעה חודש קודם עשה בעיות רבות, צילצול חלש, קליטה לא טובה ועוד בעיות שגרמו להתקשר 4 פעמים לארץ בשביל כל משפט אחד שרציתי לדבר ועוד עלה לי מעל 500 ש"ח לשבוע עבור השיחות.
היום הגעתי לתחנת השרות באילת להחליף למכשיר חדש (הקודם בן 5 שנים)
והתברר לי שחברת מירס לא משדרגת מכשירי מירס חול של לקוחות
לדגמים חדשים יותר, אלא נותנת להם להישאר עם המכשירים הישנים
שעושים בעיות, אבל בחו"ל זה לא בארץ!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
מדיניות לטובת הלקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון פניות הציב |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
פגישה עם מנהל תיק לקוח |
פתרון: |
|
|
|