פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה - עוגמת נפש!!!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גלית ובעל המנוי הינו אבי, בעברי היתי אחראית שירות לקוחות בחברת תקשורת ולא נתקלתי בנציגה כל כך לא מקצועית לא אמינה בשם סו אלן. אם השיחה מוקלטת יש באפשרותכם לשמוע את מהלך השיחה שהתקיימה היום ה-05.10.09 בשעה 17:30 לערך.
פנינו, כאשר אבי נמצא לידי ושוחח עם נציגת השירות, לעניין שינוי פרטי כרט"א בגלל שנגנב כרט"א והנציגה מסרה כי עלינו לזכור את 4 ספרות כרט"א, למרות שמסרנו שאין לנו את המס' כי נגנב וכי לא קיבלנו אף חשבון מכם אף פעם אלא החיוב ירד בלבד מכרט"א ואין לנו את מס' הלקוח / מספרכם.
וכאן התחילה מסכת היסורים, כמעט כחצי שעה מתעקשת הנציגה שלא יכולה לבצע את השינוי מבחינת הנהלים, אם אין ברשותנו את 4 ספרות של כרט"א שנגנב - הרי זה אבסור אנחנו בסך הכל רצינו לשלם מה שמגיע לכם. לאחר בירור עם אחראי צוות שאת שמו אנחנו לא יודעים נמסר כי לא ניתן מבחינת הנהלים אלא לשלוח בפקס או להגיע למוקד שירות - שזה משהו שאין באפשרותי לבצע, אם המוקד מרוחק מביתי ואין לי אפשרות להגיע, ואין אין לי פקס למה שאשלם 4 ש"ח לשליחת הפקס, בימינו בשנת 2009 יש אפשרויות זיהו אחרות . לאחר שהתעקשתי שאני רוצה לשמוע את הקול של האחראי ולדעת מי נתן את ההוראה, המתנו כמה דקות נוספות שלאחריהם, הפלא ופלא ניתן לבצע את השינוי וכאן יש שוב מסכת יסורים - לאחר 4 פעמים שביצעה הנציגה את עדכון הפרטים, מוסרת כי ישנה בעיה, ביקשה שנמתין ע"מ לבדוק למה לא נקלט ואז אני פשוט הרמתי ידים וניתקתי לאחר 45 דק' של עצבים.
ולסיום --- מה ביקשתי? לשלם חשבון בסה"כ כמו אדם מתורבת שזה משהו שאתם לא מבינים!!!!!! + לקבל חשבונות כמו אדם נורמי לדעת מה אני משלמת.!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה טיפול בבעיה שלי אחת ולתמיד. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. במקרה הנ" קיימים נהלי זיהוי לקוח ברורים ומקובלים בפרט שמדובר בנושא רגיש כמו פרטי כ. אשראי . אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
פרטי כרטיס האשראי נקלטו במערכות החברה, בנוסף יבוצע רענון בנהלים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה