פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויים פיננסים ומסלולים ללא הודעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/01/06 החלטנו לשדרג את המירסים שהיו ברשותנו למכשירים מתקדמים יותר . לאחר פניה לחברת מירס באיזור מגורנו החלטנו לקחת את המכשיר I830 שבזמנו היה מכשיר חדש ברשת מירס רק מה שלא הובהר לנו זה שהמכשירים הנ"ל נקנו ע"י לקוח אחר והינם בעלי 2 קווים ומכוון שהלקוח היה לא מרוצה מהמכשירים הם הצליחו בדרך לא דרך לדחוף לנו אותם ללא העברת בעלות בין הבעלים הקודמים .
וכמובן שחוזה השידרוג נעשה ללא חתימת מורשה החתימה מטעמנו .
לאחר כמה חודשים נוצרו מס' בעיות עם המכשירים הנ"ל ותמיד הובטח לנו שנקבל סוללות חדשות ומכשירים חדשים וכלום לא נעשה מכיוון שהוריי הם אנשים מבוגרים ואין להם את היכולת לטפל בבעיות אלו הכל חלף כלא היה.
לאחר כמה חודשים דמי המנוי החלו לעלות חייגנו לנציגי השרות ותמיד הבטיחו לשוב בתשובה וכמובן שלא שבו
לאחר קרוב לארבע שנים שאנו בחברה זו ( כעשר שנים בכללי ) עם המכשירים החלטנו לשדרג שוב הגיע אלינו נציג מכירות הבטיח לנו מבצע וכמובן שלא עמד בהתחייבות שלו .פניתי לנציב תלונות הציבור בכתב למר איציק ביטון ובשל שאני
כעת אני נכנסתי לתמונה והתחלתי לנהל את העיניינם ובקשתי לקבל תשובות לכל השאלות שיש לי ואז התגלה לי שבכל מכיר ישנם 2 קווי טלפון שזהו משהו שלא ידענו , שעלות החיוב עבור כל מכשיר קפצה ואין להם תשובות בשבילנו בקשתי לקבל את החוזה שנחתם עם חברת מירס הובטח לי שישלח אליי באמצעות הפקס וטרם נענתי אשמח לקבל את עזרתכם בנדון מכיוון שלאדם החלש אין את היכולת להתמודד מול החברות הנ"ל ולאתר תלונה כוחות מדהימים ובזכותכם הדברים באים על פתרונם .חשוב לציין שהמכשירים הינם ע"ש אבי כהן ישראל ת.ז 07990371 . לאתר תלונה אשמח אם תטפלו בתלונה זו בהקדם האפשרי.
עלבון סוג הנזק :
להגיע אלינו עם נתונים אמיתיים ואם צריך לזכות אותנו אז אנא לעשות זאת. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. הוצעו מספר פתרנות שיווקים ללקוחה אך סרבה להצעות אלו , הלקוחה מיודעת כי הסתיימה תקופת ההתחיבות ולכן רשאית לנתק את מכשיריה . אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
נשלח אל הלקוחה בדואר הסכם מכירה מקורי בתאריך 28.10.09 על פי בקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה