פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום שלא כדין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מירס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל הגיע נציג שיווק לביתי להציע לי עסקת כוחות ביטחון משפחתי והטבות באם אעביר את 2ילדי ואותוי מחברת אורנג אל מירס במסגרת ההצטרפותביקשתי את הנציג לחסום כל שרות שאינו קבלת/הוצאת שיחות לאחר כחודש לערך גיליתי כי חויבתי בחשבוניתבגין איטרנט כשפניתי צוייןבפני שלא בוצעה חסימה ויבצעו חסימה בחודש דצמבר בו החלו להגיע פירוט חיוביםלמכשירים נדהמתי לגלות כי לבני בן ה11חיוב עס כ70שח בגין הודעות פניתי בשנית לחברה ואז נציג שרות טען שלמכשיר הילד נכנסות הודעות sms מגורמי חוץ ועליו לפנות אליהם ולבקש לא לישלוח ,לאחר ויכוח כי הילד הינו קטין ומי שמשלם מנוי זה הוריו ואין אישור לשום גורם לישלוח חומר שיווקי בשפות זרות אליו ביקש הנציג כי בעלי שהינו המשלם הראשי יפקסס בקשה לפירוט הודעות חודשי אחרון ואז הם יצרו חסימה יזומה על ידם לשולחים ומאז אני פונה ומשאירה פרטים כדי לקבל מידע
היכן עומד טיפולבפנייתי ואין קול ואין משיב צר לי לומר כי אני מתחרטת על מעבר
לשורות לקוחותיכם לאור שרשרת התקלות וחבל שמשווקים שלכם לא לוקחים אחריות בחודש הראשון לוודא כי אכן קליטת המנויים החדשים הינה לשביעות רצונם ובכך ממזערים את עוגמת נפש והוצאות כספיות לחינם
אשמח לקבלתגובה לגבי פנייתי וזכויי בגין חיובים שאינם באחריותי
מנוי ראשי עובדיה אברהם 0578155580ת.ז 59073288 מנויים שבגינם הבעיה 0547372935איתן ו0547972971 שלי
כספי סוג הנזק :
זכוי בגין אישור כניסת הודעותsms אלו כשמראש היבנו כי ללילד נחסמו שרותים אלו פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
הפניה לספק השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה