פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה, זיוף חתימה על מסמכים וגביה מופרזת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 09 פנו אלי מחברת מירס והציעו לי לנייד את הטלפונים שלי אליהם. לאחר פגישה עם נציג מכירות העברתי שני מכשרים שהיו ברשותי לחברת מירס, לאחר שסוכמו תנאים שכללו תשלום עבור הפרת החוזה בחברת פלאפון.
לאחר חתימת ההסכם קיבלתי לידי 2 מכשירים מחברת מירס. לאחר מכן, החברה החלה לחייב אותי בהוראת קבע חודשית, אך מעולם לא הגיע לידי חשבונית אחת אפילו. החיובים נראו תמוהים ומוגזמים בעיני.
לאחר פניה לחברת מירס לבירור הנושא, נטען על ידם שאכן אני אמור לקבל החזרים עבור הניתוק מפלאפון, ובשל "תקלת מחשב" אותם סכומים לא מגיעים אלי. בנוסף, נטען ע"י החברה שחתמתי מולם על מכשירים נוספים. לאחר פניות חוזרות ונשנות פנה אלי נציג בשם יוסי, לטענתו בשביל ללבן את הנושא. הוא הציג בפני ערימה של חוזים אשר לטענתו חתמתי עליהם. לתדהמתי הוצגו בפני מסמכים בהם מופיעה חתימה מזויפת! סירבתי להשיב את המסמכים הללו וכעת הם נמצאים ברשותי.
לאחר פגישה זו, ואינספור שיחות נוספות עם אינספור נציגים במוקד השירות, עדיין אין שום תוצאות, ואני מקבל רק הבטחות ושקרים. דבר זה נמשך למעלה מחודשיים.
בזבוז זמן, הונאה סוג הנזק :
ביטול ההתקשרות עם מירס, ניוד חזרה לפלאפון וסגירת כל חובות הניתוק מול פלאפון פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה