פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ממשית של כספים מלקוחות החברה - אי עמידה בחוזה - גביית כספים על דברים שלא היו מעולם נושא התלונה:
נועם עיני שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר היתי חייל בשירות סדיר פנתה אליי בקניון הנגב נציגה של מירס אשר אמרה לי לגשת לעמדתה שם היא תוכל להציע לי מבצעים שרק בחלומות שלי קיימים , כטבעו של ישראלי אמיתי פניתי לעמדתה , ובה הוצגה לי חבילת גבר , ובו בחבילה ישנן הטבות לחייילים , 700 דקות שיחה חינם למטכלי ולבזק , דבר אשר גם היה מופיע בשלט בעמדה בקניון הנגב בבאר שבע , במועד הרכישה ביצענו בו זמנית 5 חיילים את העסקה אני ועוד 4 חברים שיכנעו את עצמנו והאמנו שמירס היא החברה שעובדת עם צה"ל ולכן יש לנו על מי לסמוך , לאור זה שנכוותי מחברות סלולר רבות , לאחר הרכישה התקשרתי למוקד השירות של מירס על מנת לברר האם אכן אני מעודכן בדיוק בחבילה שהציעו לי , 700 דקות לבזק ולמטכלי, ואכן אימתו את הנתונים שזאת החבילה בה אני נמצא , ועוד הציעו לי להעביר אלייהם קו לקו השני ולקבל זיכוי כל חודש , הסכמתי כמו שאתם יודעים חייל המתפרנס ממשכורת של 350 שקל לחודש יחפש לחסוך היכן שרק ניתן , צירפתי עוד 2 קווים שניים ורכשתי מכשיר נוסף שנאמר לי שהמכשיר בסך הכל 20 שקלים בחודש , החל מחודש 12 לשנת 2009 עליתי על כך שאני בעצם סתם משלם על דברים שלא ביצעתי , מחייבים אותי על שיחות לבזק , מחייבים אותי על הקווים השניים במקום לתת לי זיכוי , וה 70 שקל החזר על המכשיר כלל לא ניתנים , ביקשתי לנתק את הקו , ואז התחיל סיפור ההתעלמות בצורה מחרידה מלקוחות , בעוד 3 ימים יחזרו אלייך משירות הלקוחות , וכמו שאתם מבינים לא חזרו , ושוב אני מתקשר מבקש לנתק את הקו אומרים לי 3 ימים יחזרו אלייך מקישרי לקוחות ולא חוזרים , ואז תראו אייזה פלא , מירס מתקשרים אליי ב 31/12/2009 ודורשים תשלום על החודש , מרתי להם שוב ושוב אני מעוניין לדבר עם שירות הלקוחות , עקב הפרת חוזה בוטה , ואי עמידה בדרישות הלקוחות , וכמו שחשבתם נכון מה שנאמר לי שקודם עליי לשלם את החשבונית ורק לאחר מכן יוכלו להעביר אותי אל קשרי הלקוחות , נכון שילמתי , ואני מחכה לקשרי הלקוחות עבר עבר 3 ימים עבר גם שבוע אף אחד לא חוזר ב 8/01/2010 התקשרתי שוב ל חברת מירס ושוב בבקשה לנתק את הקו , אבל שוב נאמר לי יחזרו אלייך מקשרי לקוחות , היום ה 31/1/2010 כמו שודאי הבנתם מירס נזכרו בי והתקשרו לבקש את התשלום , רק שהפעם אכן באמת הגזימו ולקחו כסף יותר מכל חודש , כעת זה ידוע שכל חברת סלולר מחפשת היכן לרמות את הלקוחות ב 10 20 שקלים בחודש , אני לקוח במגוון חברות אני מודע לכך , אבל לרמות בקרוב ל 200 שקל בכל חודש זאת כבר גניבההההה !
שוחחתי עם החברים שרכשו איתי את המכשירים ולא התפלאתי לשמוע שכולם אינם מרוצים ממה שהובטח להם שבתאכלס לא קוים כלל , וכאשר גם הם מתקשרים לברר היכן ה 700 דקות לבזק שהבטיחו להם , יש תירוץ מיוחד לחברת מירס , לא היה ולא נברא מבצע שכזה , אם היה מבצע כזה הינו מודעים אליו , כאילו זה לשקר אותך במצח נחושה בפנים שלך
כספי סוג הנזק :
לנתק כל קשר ומגע עם החברה , והחזר מלא על כל מה שנלקח ממני שלא ביושר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
לקוח קבל הסבר מחדש על תנאי חבילה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה