|
|
|
|
|
|
מכשיר לא תקין מיום קנייתו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני נמצאת בחברת מירס בערך שנה (דרך "משנת אליהו"), ואני מאוד מאוכזבת מהמכשירים (2 מכשירים-I335) ,לאחר הטענה מלאה- המכשירים מראים על סוללה חלשה כבר לאחר 2 שיחות קצרות, זה לא מה שהובטח לי שקניתי זאת,ולא נתקלתי עד היום בכזה דבר, והייתי בכמה חברות (וככה זה היה מהתחלה...) מחכה לתגובתכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת בטריה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון פניות הציב |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
הוצע ללקוחה להחליף סוללה |
פתרון: |
|
|
|