פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין מיום קנייתו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נמצאת בחברת מירס בערך שנה (דרך "משנת אליהו"), ואני מאוד מאוכזבת מהמכשירים (2 מכשירים-I335) ,לאחר הטענה מלאה- המכשירים מראים על סוללה חלשה כבר לאחר 2 שיחות קצרות, זה לא מה שהובטח לי שקניתי זאת,ולא נתקלתי עד היום בכזה דבר, והייתי בכמה חברות (וככה זה היה מהתחלה...) מחכה לתגובתכם
כספי סוג הנזק :
החלפת בטריה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
הוצע ללקוחה להחליף סוללה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה