פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נייד מירס לפני כשנתיים. במכשיר קיימת אופציה להתחבר לשירותים נוספים מעבר לשירותים הסטנדרטיים. ישנם שירותים שלא הצטרפתי אליהם וניתן לראות הוכחה לכך במכשיר. חוייבתי בגין שירותים אלו על אף שלא התחברתי אליהם. ביקשתי מהחברה החזר על כל תקופת החיוב. החברה החזירה רק את חיובי שלושת החודשים האחרונים. כשביקשתי הסבר מדוע חוייבתי ולא זוכיתי על כל התקופה, התגובה היתה - עליך לבדוק כל חודש את החשבונית.

שאלתי היא - האם מכיון שלא שמתי לב להוצאה, אין עליהם חובה להחזיר כסף שאינו שלהם?!

מפאת גילוי נאות, אציין - כי קיבלתי מס' פעמים מתנות בשווי נאה ממירס, אך מכיוון ולא הותלו הדברים זה בזה, ומכיון שלו ידעתי זאת מראש לא הייתי מבקש המתנות, ראוי להחזיר לי כספי שנגבה שלא ביושר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה