פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחייבתי למירס ל-3 שנים בקניית 2 מכשירים וכבר בהתחלה היו בעיות.
בעיה אחת התחילה שהנציג ממנו רכשנו את המכשירים הציע לנו דברים שלא מומשו ושדיברנו עם נציג אחר הם לא ידעו בכלל על מה מדובר.
אח"כ הם הביאו לנו מכשיר שביקשנו להחליפו והם אמרו שאין בעיה ושנשאיר את הכרטיס סים של המכשיר אצלנו ונחזיר רק את המכשירים והם יביאו לנו מכשירים אחרים.
אחרי שקיבלנו את המכשירים ובאנו להיתקשר בהם נאמר לנו שהכרטיס מנותק, שהתקשרנו לברר את הבעיה התברר שלא היינו אמורים לקחת את הכרטיס סים כי הם נותקו [ולנו נאמר להשאיר את הכרטיסים אצלנו] ומהתתחלה לא קיבלנו שירות רצוי המכשירים היו אצלנו זמן מה עד שהם חיברו אותנו לקו.
בנוסף הנציג טען שבחבילה שאנחנו לוקחים אם אנחנו מדברים מעל 300 דק' אז הם מחזירים לנו את העלות של המכשירים ועוד הוא טען שינתן לנו חודש אוקי טוקי חינם ל-2 המכשירים ולא פירט שזה בתנאי שאנחנו מקבלים את החשבונית במייל וזה תקף רק למכשיר אחד והייתי צריכה לשלם על 2 מכשירים סתם כי לא נאמר לי שהאוקי טוקי תקף למכשיר אחד.
גם הייתה לנו הבטחה של אוזניית בולטוס בעלות של 30 ש"ח שזה כביכול אמור להיות פיצוי ובסוף קיבלנו אוזניה רגילה, סטנדרטית וגם היא מקולקלת.
באחד המכשירים ביקשנו לעשות 2 קווים במכשיר אחד שזה אומר שהסלקום שיש לי לפני שרכשתי מכשיר במירס יהיה באותו מכשיר מירס ומי שיצלצל לסלקום שלי זה יצלצל לי במירס דבר המאפשר לי לא להסתובב עם 2 מכשירים אלה רק עם אחד.
הדבר נעשה אך הייתה בעיה במכשיר, שהצלצול היה על גובה והפלאפון צילצל לא שמענו את הצלצול אלה אם כן הסתכלנו על המסך.
בעיה זאת גרמה לי לרצות לבטל את ה-2 קווים במכשיר אחד ולהחזיר את המס' הסלקום שלי לפלאפון הקודם שלי וכשבאתי לבצע את הדבר הזה הם שלחו אותי לסלקום כי הם טענו שרק הם יכולים להחזיר לי את המס' שהיה לי וסלקום שלחו אותי למירס וככה כמה פעמים ולבסוף התברר שאין אפשרות להחזיר לי את המספר שהיה לי בסלקום ואותי ידעו שמתי שאני ארצה תמספר בחזרה אין בעיה אם זה.
בסוף כל הסיפור נאלצתי להחליף את המס' פלאפון שהיה לי בסלקום כי זאת הייתה האופציה היחידה!
בעיה נוספת זאת הבעיית קליטה שהמכשירים חסרי קליטה כמעט בכל מקום אפשרי כל שיחה מתנתקת עקב חוסר קליטה.

בנוסף לזה דיברנו עם המ-נ-ה-ל שאמר לנו שיאזין להקלטות של השיחות שביצעו איתנו ויחזור אלינו בהקדם וזה לא קרה.
אנחנו מחכים והתייאשנו להיתקשר אליהם כל יום מס' פעמים.


אני חיילת וכל הסיפור הזה ממש לא מתאים לי ובטח לא מתאים לי שיקחו לי תשלום כל חודש מחשבון שגם ככה המשכורת שלי לא בשמיים ועוד על שירות שאני לא מרוצה ממנו
ואין לי אפשרות לשלם את הקנס המבוקש
אשמח עם תעזורו לי !

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
תיקון מכשיריה שלח הלקוחה ובדיקת בעיית הכיסוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה