פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בזדון. שחזרה על עצמה מספר פעמים.וגביית כספים שלא כהוגן. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר עקיבא בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התביעה הזו זה סיפור ארוך ומורכב ניסתי לקצר אבל השתדלתי לכתוב את הפרטים העקריים. עיקר התביעה זה תביעה 3 .1 ו2 זה תלונות ישנות שעכשיו נזכרתי בהם בגלל התביעה האחרונה. אודה לכם על הסבלנות לקרוא ולטפל בבעייה. באם לא תצליחו אפנה לבית המשפט כמו שעשיתי בעבר נגד אחת העיריות בארץ והצלחתי.

עובדות ישנות.
אני לקוח מירס למעלה מ3 שנים. במשך זמן זה רימו אותי כמה פעמים.
1. עשיתי ביטוח מלא על מכשיר בהצהרה של הפקידה שזה מכסה כל נזק חוץ מאבדן מלא של המכשיר. כשבאתי לתקנו על בעיית קליטה ב 2009 נמסר לי שהחוק השתנה וצריך לשלם השתתפות על האנטנה 30. ש"ח לא עזרו טענותי שאסור להם לשנות חוקים לאחר שחיבו אותי בביטוח לשנה עם הסכם שאני צריך לשלם כלום.
מקרה זה חזר על עצמו לאחר כחודשיים שהמסך התקלקל חויבתי ב60 ש"ח.
בחודש שעבר היתי בסניף לצורך אחר ואני שומע שוב את הפקידה מבטיחה לאישה שהלך לה המכשיר כליל ושילמה ביטוח, שאם המכשיר היה ניזוק חלקית היו מתקנים לה בחינם... בגלל הביטוח. התערבתי בשיחה ותיקנתי אותה, ואז המנהלת שישבה ליד ושתקה התעוררה לחיים, כן היא טעתה השנה זה השתנה.
בל נשכח שזה השתנה כבר בתחילת 2009. זה רק חלק...


2. במכשיר של אשתי היה מסלול בו יש לה 200 דקות חינם בין המכשירים כל חודש. + שני יעדים בזק או מרס בתעריף בתעריף מוזל.
לאחר זמן מה שדרגתי את הכשיר שלי לא של אשתי. ובקשתי להחליף בין המכשירים ולהשאיר את המסלוללים.
בפועל לאחר כמה חודשים אני מגלה שהמסלול עולה יותר והיא מקבלת רק 100 דקות חינם. והפקיד אומר לי היום כבר אין 200 דקות. לאחר מריבה של כחודש וחצי אם איום בביטול ההוראת קבע ופנייה לבית משפט נאמר לי שהחל מחודש הבא היא תחזור למסלול 200 דקות חינם. אבל תפסיד את היעדים המוזלים.
החזר על המאה דקות כל חודש שהונו אותי בהם לא קבלתי עד היום + שהפסדנו את היעדים המוזלים.


התלונה העיקרית.

3. בחודש ה9 ל2009 הופיע פרסומת על גבי החשבוניות על מבצע , קנה שני מכשירים ב 11.90 לחודש לכל מכשיר וקבל החזר מלא בשיחות.
פניתי למרכז שירות לברור הענין ,
קיבל אותי סוכן נחמד הנקרא "ליאור עמר" יצוין שהוא היה מאד אדיב וסובלני.
הוא הסביר לי שכל מכשיר שיעבור את ה50 ש"ח שיחות יקבל החזר מלא. וכיון שבד"כ אתה תמיד עובר אתה בטוח לא תשלם, ואשתך בחודש שתעבור תזוכה בסכום המלא של המכשיר.
אבל הוא הבבהיר תפסיד את ה200 דקות של אשתך כי בשדרוג חייבים להחליף מסלול. הסכמתי ועשיתי גם לה מסלול של 14 אגות לכל הכשרים אמרתי לה אין הבדל בין אם תדברי ב 48 ש"ח לבין 50 בגלל ההחזר.

בפועל לא דובים ולא יער ... שנינו הועברנו למסלול אחר של 14 אגורות. שהעלות הקבועה שלו היא 19.66 לא כולל מע"מ. במקום 17.23 ללא מע"מ אצלי. ו14.62 אצל אישתי.
החזר לא היה ולא נברא בשני המכשירים.
התקשרתי לחברה נאמר לי שלא קיים החזר כזה אלא למדברים מעל 150 ש"ח
התקשרתי לסוכן ליאור עמר והוא ממש התפלא ויש לי הקלטה שלו שהוא חוזר ואומר שאני צריך לקבל החזר. לאחר בירור עם המנהל שלו הוא אמר שכנראה זה בגל שהשדרוג נעשה באמצע חודש ואז החשבונית חולקה לשניים. אבל בחודש הבא בטוח שאראה את הזיכוי.
חיכיתי חודש בסבלנות ושוב אין שום זיכוי. וליאור מרים ידיים. לא יודע למה זה קורה תנסה עם השרות לקוחות...
ומכאן מרדף של שיחות. כשבכל שיחה אני צריך לספר הכל מחדש ולהתווכח האם קיים כזה מבצע , והנציג מברר עם ליאור, ואמר לי שהוא יפתח פנייה למחלקת מכירות, תשובה תקבל תוך שבועיים. חיכיתי 3 שבועות לא דובים ולא יער.
ושוב אותה שיחה... ברור עם הסוכן ליאור.... ופתיחת פנייה .....יחזרו אליך....
כך נמרחתי עד לפני כחודשיים ואז החלטתי לעשות מעשה.
התקשרתי לסוכן והתעקשתי הבטחת תקיים!! ואז הוא הפתיע אוזניית בלוטוס תרגיע אותך? אמרתי לו ממש לו זה עולה 99 ש"ח ואתם מחייבים אותי 24 ש"ח כפול 36 חודשים + שהפסדתי את ה200 דקות חינם במכשיר השני.
הוא אמר אני יבדוק שוב... ואחזור אליך... זה לא קרה.
חזרתי אליו אני בדרישה טוב לפחות תשלח אוזנייה שלא אצא קרח ובנתיים אריב עם שרות הלקוחות. טוב תוך כמה ימים זה אצלך.
לאחר כ 3 שבועות של שיחות שווא שלא קבלתי בהם כלום, הבהרתי לשרות לקוחות שהתביעה לבית משפט מוכנה. באם לא אקבל תשובה הגיונית עד מחר בשעה 2. אמרו לי פנייה לוקחת שבועיים אבל ננסה לזרז...
למחרת ב1.30 קבלתי טלפון מנציג שהבהיר לי שזה בטיפול ואקבל תשובה תוך יומיים. לאחר יומיים התקשרת שוב והפקידה לקחה על אחריות שיחזרו אלי עד סוף המשמרת .וגם היא לא חזרה.
למחרת התקשרתי שוב וגם הפקידה הזו לקחה אחריות לחזרה אלי, ואמרה לי שאין לי מה לידאוג בגלל המריחה עוד יפצו אותי... והיא אכן חזרה באותו יום בערב עם הבטחה שהתשובה תגיע מחר....

והפעם התשובה באמת הגיע. אוזניית בלוטוס! לא צריך לפרט את העצבים שלי באותו רגע. אחיר איומים נזכרו לקנות אותי בקש שהבטיחו אותו חודש לפני?!.

התקשרתי והבהרתי זה בשבלי לא תשובה! אני לא לוקח את זה מהדואר ולא מוותר על התביעה שלי... ושוב ההבטחה יחזרו אליך... ואף אחד לא חזר.
לאחר שיחות מטישות הפנו אותי לקשרי לקוחות, ואז היא אומרת אתה הסתפק באזנייה! הבהרתי לה שכל השיחות שלי איתם מוקלטות והעברו למחשב. ולא אהסס להשתמש בהם בפנייה לבית משפט שם יבהירו לכם על מה ויתרתי...
בנתיים לקחתי את האזנייה והשארתי אותה באריזתה שלא יגידו לי הפסדנו אותה בגללך.

לאחר ויכוח ארוך ושיחות חוזרות ונישנות התקשרה אלי אחת שאיני זוכר את שמה ממחלקת מכירות . תשמע המנהל שלי אישר לך באופן חד פעמי ל"רדרג"
את המכשירים הוי אומר ביטול עיסקה. תחזיר את כל מה שקבלת מכשירם בטריות ומטענים וקליפס לחגורה ואת האוזנייה שקבלת בדואר. שאלתי אותה ומה עם החיוב החודשי של המכשירים? אל תדאג תקבל הכל בחזרה כמו שהייה לפני השדרוג. ומה עם הארכת התחייבות בגלל השדרוג? אל תדאג הכל יחזור כמו שהיה. סוכם שהמכשירים ישלחו לסניף בבני ברק. לקח זמן עד שהגיעו.
הלכתי החזרתי וקבלתי מכשירים אחרים מהישנים שהיו לי אב ל שלי הייה אותו דגם, ושל אשתי דגם אחר. לא נורא שתקתי. אבל הבטריה גמורה והיא מנסה לשחק בה שם ללא הצלחה. מיהרתי ואמרת לי לה אטעין בבית.
בבית מתברר שהמכשיר של אשתי מחזיק פחות מחצי יום. פלוס שהו א מתכבה פתאום בלי קשר לכלום. פעם באצע שיחה ופעם סתם. שלי גם נדבק בוירוס הזה אבל פחות.... נכבה אחת ליום וחצי בערך בהפתעה.

הבעייה העיקרית היא שהערכת לא מכירה ב"רדרוג" ולא די שלא זוכתי על החצי שנה ששלמתי 24 כפול 6 חודשים. אלא אני ממשיך לשלם על המכשירים 24 לחודש. כשהנציג מתווכח איתי האם מגיע לי החזר או רק למדברים מעל 150 ש"ח למכשיר. ההברתי לו כבר דברנו שעות וסוכם לרדרג!
הוא עונה לי אני לא רואה שכתוב שהובטח לך החזר .ו שהחיוב יפסיק.
אמרתי לו זהוא נגמר! אני מבטל את ההוראת קבע ועובר לרשת אחרת וניפגש בבית המשפט! הוא אומר לי טוב אפתח פנייה ויחזרו אליך תוך 3 ימים.
זה הייה אתמול.
היום התקשרתי שוב לברר מה הקנס לדעתם באם אגרור את המספר לסלקום. הם אמרו לי אתה תשלם ע"ז יקר כי יש לך התחיבות לעוד שנה בגלל השדרוג ואתה חתום עליה. הסברתי ש אינני מפחד נפגש בבית משפט. אבל אני שואל אילולא השידרוג מה הנתונים. היא לא ידעה. או לא רצתה לדעת...
בשעה 12.00 חזרה אלי נציגה מקשרי לקוחות ושואלת בתמימות למה אתה רוצה לעזוב אותנו? אמרת לה עוד הפעם לחזור את כל הסיפור המטיש הזה? תקראי אצלך במחשב. ושוב ויכוח היה מבצע או לא היה. לבסוף היא אומרת אברר עם ליאור את ההסכם ביניכם ואחזור אליך עוד היום. והיא לא חזרה.
בנתיים נתתי הוראה לבנק לבטל את הוראת קבע והודעתי למחלקת הגבייה במירס.

כרגע אני באמצע להכין פנייה מסודרת לבית משפט כדי ליגמור את כל הסיפור שלי עם מירס ולנצח. כמובן לתבוע את מה שחייבים לי + פיצויים.
כמובן שכל זה באם התלונה באתר זה לא תעזור.
יש לי את רוב ההקלטות + מסמכים המעידים על המבצע + הקלטה של הסוכן ושירת הלקוחות.
עדכון כיום בתאריך 25.03.2010 עדיין לא זוכתי וממשיכם לחייב אותי על המכשירים גם בחושבונית הזו שנסגרה בימים אלו. הנציג מבטיח אין לך מה לדאוג חודש הבא אתה תזוכה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מידי עבור הגבייה על המכשירים. + ביטול ההתחיבות + פיצוי על עגמת נפש. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ללקוח בוטלה עסקת שדרוג כפי שדרש . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה