פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה חריגה שלא כדין וכפיית התחייבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו בהתקשרות מול חברת "מירס" החל מחודש יולי 2007, במהלכו סופקו לנו 10 מכשירים.
איננו משתמשים במכשירים שברשותנו, וכשביקשנו להתנתק הובהר לנו כי תנאי החוזה מחייבים אותנו לשלם סכומי כסף מופרכים.
התברר לנו שנציג המכירות ניצל אותנו ובחוסר תום לב מוחלט הסתיר מאתנו פרטים ופעל לנפח את קנסות היציאה בכדי לכבול אותנו לחברה.
זאת ועוד, במשך שנים נגבו מאתנו כספים שלא כדין. דמי השירות ה"קבועים" הועלו בחשאי כל מספר חודשים, והגיעו להפרש של עשרות אחוזים יותר מהמחיר המקורי שסוכם.
כמו כן הסתירו מאתנו את העובדה כי ניתן לבטל את עלויות העתק החודשיות עבור שירותי תיקונים (שמסתבר "מוחלים אוטומטית" מסוף השנה הראשונה), ובנוסף חייבו אותנו בכל חודש עבור שירות תיקונים "מורחב", כאשר החוזה מאפשר חיוב אוטומטי על שירות תיקונים רגיל בלבד.

ברשותי סיכום מסודר ומופרט של כל הערותיי בעניין הנ"ל, כולל מסמכים רלוונטיים.
בגין מספר הפרות החוזה מצד החברה והתכססנות הפסולה בה נקטו, ברצוני לקבל החזרים ופיצוי הולם על שנים של גבייה לא הוגנת שנכפתה עלי. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
בדיקת טענות הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה