פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
05.05.10
לכבוד
מירס תקשורת בע"מ

הנדון: בקשה לבדיקה מעמיקה של חשבון לק' לפני הליך משפטי
שמי יעקובוב טלי ,מספר לק' 10327122 ,ת.ז 309532869. עד לתאריך ..... הייתי לקוחה שלכם. מהיום הראשון התחברתי אליכם סבלתי מבעיות קליטה ותקשורת , דבר שפגע בחווית השרות וההתקשרות עימכם ופגע קשות בהנאה מהשימוש בטלפון. לאחר מספר תלונות בנוגע לבעיות הקליטה במכשיר ובדיקות מעבדה הוחלט על ידי נציגה שלכם, מנהלת סניף אשקלון, להציע לי מכשיר חלופי על מנת לשמר אותי כלק' בחברתכם.
חשוב לציין כי הובהר לי על ידי מנהלת הסניף כי המכשיר החלופי יינתן ללא כל התחייבות נוספת מצידי וההתחייבות שלי תימשך ללא קשר לשדרוג, כלומר, ההתחייבות הקודמת נמשכת ולא מתחדשת. עקב הבהרה זו מצד הנציגה שלכם החלטתי להישאר במירס. על מנת שלא ייווצר חוב עבור המכשיר הקודם רכשתי את המכשיר באמצעות כרטיס אשראי וסיימתי לשלם את החוב עבורו.
כיום, הנני לקוחה בחברת תקשורת אחרת ובכל זאת אתם ממשיכים לגבות ממני סכום של 79.34 ₪ כל חודש החל מ11/09 . הובהר לי על ידי נציג הלקוחות כי החיוב הינו בגין "מכשיר הברזל" וזהו חוב שעלי להמשיך לשלם אותו. על איזה חוב מדובר?! הרי הוסבר לי כי ההתחייבות אינה מתחדשת ואת החוב עבור המכשיר הקודם כבר שילמתי דבר שבעצם משאיר אותי ללא כל התחייבות כלפיכם!
אני שבה ואומרת כי לא שידרגתי את המכשיר על דעת עצמי וכי ההצעה הוצעה לי על ידי גב' מעין לוי, מנהלת סניף אשקלון, וזאת ללא כל התחייבות נוספת! אין לי כוחות להתמודד עימכם יותר, וכל חודש להתקשר למוקד ולהתמודד כל פעם עם נציגי השרות , להסביר את המצב ולהתחנן שהדבר כבר ייפתר. אני חסרת אונים כבר מול הטרטורים שלכם והגבייה שלא בצדק.
מהיותכם חברה גדולה הייתי מצפה לבדיקה מעמיקה בנושא ולפתרון סופי בהקדם האפשרי וזאת לפני שאצטרך לנקוט בהליכים משפטיים נגדכם במידה ולא יבוא לזה סוף מצידכם.
תודה מראש
יעקובוב טלי




העתק: הרשות להגנת הצרכן- פניות הציבור
הממונה לפניות הצרכן- גב' סוזי לוי

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ללקוחה הוסבר כי עבור עלות המכשיר משלמת ב- 36 תשלומים כפי שחתומה בהסכם על פי דין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה