פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע כוזב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נגמר לי התחייבות למירס ולאחר שיחה עם הנציגה בשם אביטל אמרה שאני לא מחוייב יותר על כלום .
הלכנתי לרשת פלא ובאתי להתחייב למסלול אחר ולקחת מכשיר חדש ואז התקשרתי למירס וענתה לי בחורה שאמרה לי שאני מחוייב על המכשיר בלבד לעוד18 בסה"כ 89
89 שקל כול חודש ואמרתי לה שביררתי כבר והבחורה ההיא אביטל אמרה שאני לא חייב כלום.
לאחר מכן לא עברנו רשת ודיברתי עם אביטל והיא טוענת שהיא בטעות אמרה את זה ושהיא לא הסתכלה על חוזה לפני שנתנתה לי את המידע אמרתי לה שזה לא הגיוני ככה להטעות לקוח.
עכשו אני רוצה לעבור מסלול ולקחת מכשיר חדש ואני תקוע איתם(יש לי את כול השיחות מוקלטות אפילו השיחה שהיא אמרה שהיא בטעות נתנה לי מידע שגוי.
נא עזרתכם-מוכן לשלם אפילו לתבוע אותם!!!
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ללקוח הוסבר כי משלם עבור עלות מכשיר ב- 36 תשלומים שמתחייב בהסכם עליו חתום על פי דין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה