פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרט רע שנקרא טרטור לקוח לפני אספקת מכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-13.5 התקשרה נציגה של חב' מירס והודיעה חגיגית כי משדרגים לנו את המכשיר בחינם. ביקשה שאבחר מכשיר ותיאמה איתי אספקה ביום א' מקום ושעה. ביום שישי התקשרה שוב והתנצלה על שכל המכשירים אזלו והאספקה תעבור ליום שני. אמרתי לה שלא קרה שום דבר ונתתי לה כתובת וטלפון לאספקה ביום ב' ואז התחיל הסיוט.....
אחרי שנסתיימה השיחה ניסיתי שוב ליצור קשר עם החברה כדי לעדכן אותם שבאותה כתובת שמסרתי אני עד שעה 14:00ומהשעה 15:00 אני בכתובת אחרת (נאמר לי בתחילת התהליך שהשליח יתקשר אלי שעה לפני הגעתו) חיכיתי על הקו משהו כמו 20 דקות ונאלצתי כמובן לשמוע את כל הפרסומות הכוללות את הצליל של מכשירי הקשר או כשסוללה נגמרת במכשירים של מירס) בסופו של דבר הגעתי לבחורה שאמרה לי שהיא מוקד הודעות חיצוני וכשביקשתי שתעביר את ההודעה שלי (עדכון הכתובת) היא לא הסכימה וחזרה על המנטרה יחזרו אליך ביום ראשון. כשביקשתי לדבר עם הממונים עליה לאחר ש"יבשה" אותי שוב על הקו" חזרה אלי והודיעה לי שהאחראית עליה לא יכולה או לא מעוניינת לדבר איתי. נכנסתי שוב לאתר של מירס וראיתי שיש מוקד מיוחד לאנשי קבע דיברתי שם עם אחת הנציגות שהעבירה את ההודעה שלי לנציגת המכירות, הבילתי מושגת, במייל. ביום א' התקשרו אלי ממירס כדי לוודא את פרטי האספקה ביום ב' והנציגה אף עברה איתי על כל הפרטים. וביום שני.....
בשעה 16:15 מתקשר אלי שליח של חב' UPS ומודיע לי שהוא נמצא בכתובת הראשונה (זאת שביקשתי שיגיע עד 14:00) כשאמרתי לו שאני כבר לא שם ושיבדוק את ההזמנה שבה יש את כל הפרטים כבודו הודיע לי שהוא צריך להגיע לכרמיאל ושהם לא עובדים למחרת (ערב חג) ועל כן הוא לא יכול לספק לי את המכשיר. דרשתי שיגיע כמו שתיאמו איתי (מדובר בסה"כ במרחק נסיעה של חצי שעה מהמקום שממנו הוא התקשר אלי) ועד 18:00 אף אחד לא חזר אלי.
אז התקשרתי שוב למשרד שמטפל באנשי הקבע ושוב ענתה לי נציגה אדיבה ונחמדה ששוב הבטיחה לטפל בכל הסיפור ואף הבטיחה לחזור ולעדכן אותי אבל לא חזרה....
והבוקר, ערב חג השבועות, שוב מתחיל הסיוט השליח (שפתאום כן עובד בערב חג) מתקשר אלי ומודיע לי שהוא נמצא בקרית שמונה (המקום שבו אני לומדת - הכתובת שנתתי ליום ב' בבוקר) ועימו המכשיר שלי. אמרתי לו שאני בכלל לא שם אלא בביתי (הכתובת השניה) ושאף אחד לא תיאם איתי ושאני מבקשת שיגיע אלי הביתה (שוב מרחק נסיעה של חצי שעה בלבד!!!!) ומאז כמובן לא שמעתי ממנו כלום. שוב יצרתי קשר עם המשרד במירס שוב נלקחה ממני התלונה ואף קיבלתי סמס שהפניה שלי שוב הועברה למערכת.
זה פשוט לא יאומן, שירות שלא אני ביקשתי זא היתה יוזמה של חב' מירס (השידרוג) ומאותו הרגע אני פשוט עוברת סרט רע, הזוי, חשבתי שאני בישראל אבל כנראה זאת חלם....
עד לרגע זה דיברתי משהו כמו שעה עם מירס (כמובן שיחות על חשבוני) הטלפונים ההזויים האלו והמכעיסים פשוט הרסו לי את מצב הרוח ואוירת החג שקמנו אליה הבוקר וכמובן שהמכשיר החדש עדין לא כאן
בסביבות השעה 13:00 או משהו כזה התקשרו שוב והודיעו שיגיעו עד 15:00 אבל כמובן שאף אחד לא הגיע ואף לא הודיע....
החג עבר וביום חמישי בבוקר בעלי מקבל טלפון מבחור בשם ולדימיר מ UPS שמודיע לו שיביא לו את המכשיר למקום עבודתו של בעלי ו......
השליח אכן סוף סוף הגיע למקום עבודתו של בעלי אבל בלי המכשיר מסתבר הוא אומר לבעלי שהמכשיר נמצא ברכב אחר - אם לא הייתי עוברת את כל הפארסה הזו לא הייתי מאמינה שכל זה אמיתי

אני פשוט לא מבינה, האם עובדים שם ובשליחויות רובוטים? לאף אחד שם לא איכפת? אז מה אם לא רואים אותי מהצד השני של הקו או לא מכירים אותי אישית - אני בן אדם!!!!

אז כרגע אין לי מושג איפה המכשיר, אם הוא יגיע בכלל ומתי ואני נואשתי מלהתקשר לחברה - מקווה מאוד שאתם תעזרו לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
לקוחה קבלה את המכשיר לכתובת שבקשה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה