|
|
|
|
|
|
להתנתק מחברת מירס |
נושא התלונה: |
כלפה בועז |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/03/08 קנינו מחברת מירס שני פלאפונים. לא השתמשנו בהם , מה שנקרא "אכלנו אותה" כל חודש גבו ממני 114 ש"ח בקרוב . החודש גבו 89.98 ש"ח .
התקשרתי אליהם ואמרתי : עד מתי אני צריכה לשלם? ניסו לשכנע אותי לשדרג את המכשירים ,וכן יש יעדים נוחים מבצעים וכו' . אמרתי שאני לא רוצה כלום ! אני רוצה להתנתק! אמרו שיחזרו אלי מחר , שייך לשרות לקוחות , וכך כל יום.
תמהני עם מי דברתי אם לא עם שרות לקוחות?!
אמרתי שבעלי חולה אלצהיימר , בקשו אישור ושלחתי . בנתיים שום דבר לא זז ודוחים אותי הלוך ושוב.
אודה לכם אם יסתדר במהרה.
שולה כלפה
|
כספי |
סוג הנזק : |
להתנתק באופן מידי ממירס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון רכז פניות |
שם ותפקיד: |
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם גברת כליפה שולה וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
|
תגובה: |
מכשירי הלקוחה נותקו על פי בקשתה וחשבונה זוכה רטרו בגין חשבוניות ללא זמן אויר לשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|