|
|
|
|
|
|
אום אל פחם |
נושא התלונה: |
אבו טועמה אשרף |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
0577575757 |
כתובת: |
03 03 2011 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נציג מכירות מזייף בחשבון של אשתי ומשחק בחשבון בלי אישור ושמו מוחמד והאחראית בשם אעתדאל אומרת לי שקרן יחס מגעיל ושירות מטונף
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון רכז פניות |
שם ותפקיד: |
תודה שפניתם אלינו באמצעות האתר. איציק ביטון , רכז פניות הציבור בחברתנו, יצר קשר טלפוני עם שריף אבו טעמה וסיפק מענה אישי לפנייתו.
מירס עומדת לרשותכם ולרשות לקוחותינו בכל עת .
|
תגובה: |
בוצעו שני שיחות עם הלקוח , כולל של מנהל מרכז שירות אום אל פאחם שם טופל, הלקוח קבל הסבר על סיום הליך טיפול משפטי פרע את יתרת דמי היציאה, מכשירים נותקו על פי בקשתו ולשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|