פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לבעלי ולי 2 מכשירי מירס. הרשומים עש' חברה שלו "אוטק בע"מ" בתכנית עסקית . . לפני כשנה וחצי בא אלינו נציג החברה כד "לשפר" את החבילה שבידינו. לבסוף הודיע בשמחה שמגיע לנו מכשיר שלישי במתנה.
שאלנו אותו כמה פעמים מה הטריק במתנה זו אך הוא חזר ואמר שזה ממש בחינם וזה שלנו. הסברנו לו שאין לנו צורך במכשיר נוסף אך הו האיץ בנו בכשרון רב!
ואנחנו , טפשים , האמנו לו. . מאז המכשיר מונח במגירה ללא כל שימוש . במאי 2010 בעלי חלה והיה מאושפז שלשה וחצי חודשים כולל שיקום בבית לוינשטיין. רק כאשר חזרנו הביתה "גילינו" שאנחנו משלמים כ 100 שקל כל חודש עבור ה"מתנה" ללא כל שימוש .דברנו, התחננו, בקשנו שישחררו אותנו מהעונש הזה. אנחנו פנסיונרים בני 72 ואין שום סיבה שנתרום מדי חודש כסףלחברת מירס.. אך מירס לא מוכנה לוותר. "הלכו" לקראתינו ועשו לנו חבילה "זולה" יותר על מנת שהכסף שאנחנו משלמים עבור המכשיר המיותר כאילו לא יורגש. אנחנו לא מוכנים לאחיזת עיניים זו. ואם עשינו טעות , לא מגיע לנו עונש על התמימות שלנו . כעת אנחנו מבקשים לעזוב את החברה והם דורשים סכום בלתי אפשרי מה עוד שנצטרך להמשיך לשלם עבור המכשירים שבידינו. אנחנו אובדי עיצות האם מישהו יכול לעזור? אנחנו לקוחות ותיקים של מירס . מעולם לא היו לנו תלונות אליהם עד שקבלנו את "המתנה בחינם" שעולה לנו בכסף ובכבוד.
עגמת נפש סוג הנזק :
קחו מאיתנו את המכשיר החדש והמיותר ותפסיקו לגבות עבורו סתם כסף פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה