פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דורשים ממני התחייבות , וחשבונית אחרונה בהתרעה מעוד ללא ששלחו לי שום מכתב קודם של דרישותיהם ממני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב30/4/2011 התנתקתי ממירס סוף סוף. כיוון שהבנתי שיש חוק חדש שאומר שהם לא יוכלו לדרוש ממני דמי התחייבות
ב20/8/2011 שלחו לי מכתב מעו"ד בו אני נדרשת לשלם חשבונית אחרונה ועוד חשבונית על חודש בו כבר לא הייתי לקוחה שלהם
אך טענתי העיקרית היא על שלא שלחו לי שום מכתב לכתובתי המעודכנת במשרד הפנים. אלא ישר העבירו לטיפול עוד.
לשאלתי את מירס אמרו לי כי הם מנועים מלעזור כיוון שהתיק עבר לטיפול עו"ד
ובשיחתי עם עורך הדין, פרשתי לו את טענותי, ואמר לי:קודם כל, אתה צריך לפנות אליהם לברר חובות ולא הם אליך. שנית, אם לא תשלם נעביר את זה להוצאה לפועל
האם יש דרך לעזור לי?
בתודה מראש
נתן יואל פולק
300510849
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה