פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2011 הצטרפתי למירס. 4 פעמים הגעתי לסניף באשקלון כדי לדקדק ולבדוק כל סעיף בהצטרפות שלי. אולם פספסתי בגדול. 1. רכשתי את ה i one , המכשיר החדיש ביותר שלהם שלצערי אינו יכול לשלוח תמונות בהודעות. חצי שנה אני מגיעה לסניף ושואלת איך עושים זאת ומקבלת תשובה "תתקשרי למירס הם ינחו אותך". לפני חודש התקשרתי וגיליתי : אי אפשר.2. הבעיה הרצינית היא חוסר קליטה. רוב הזמן אני מתקשרת שוב ושוב או שמתקשרים אליי כמה פעמים. שולחים הודעות כדי ליידע אותי שאין לי קליטה. אין קליטה, בכל הרחוב הראשי של העיר ליד מושהי, בכניסה למושב ובאיזור עוטף עזה. אני צריכה פלאפון לענייני עבודה ובעקר בגלל המצב הבטחוני. פניתי למירס כמה פעמים ובקשתי להשתחרר מהחברה ולא לשלם את הקנס מהסיבה : אין קליטה. הם השיבו שעליי להמתין בסבלנות עוד 7-8 חודשים. לא רוצה להמתין . במצב שלנו כיום אני רוצה לדעת שאני יכולה להתקשר לגן של הילדה בכל רגע ולדעת מה קורה ולא לחכות שתהיה קליטה. יש לי הודעות שנשלחו לי שאני לא זמינה . בפירוט שיחות נתן לראות כמה פעמים אני מחייגת לאותו אדם . מדברת דקה וניתוק. וכך גם אליי. אנא עזרולי לצאת מהם ללא תשלום הקנס. אני מקיימת את החוזה ומשלמת כל חודש. מירס לא מקיימים את החוזה. הובטח לי פלאפון ולא תכשיט. אני רוצה לשמוען את מי שאני מדברת איתו בפלאפון ושגם הצד השני ישמע אותי בבירור. את המכתב אני מבקשת להעביר למנכל כי בפניות הציבור של מירס ענו לי: רוצה להתנתק ? תשלמי קנס או שתחכי 8 חודשים.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה