|
|
|
|
|
|
2 מכשירים תקולים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 05 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סניף חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 05/10/2011 ו 06/10/2011 ניגשתי לסניף מירס חדרה ומסרתי 2 מכשירים לתיקון מסוג i786 ו - i786w כאשר יצא אחד המכשירים נודע לי כי המכשיר שקדם לו הושבת טוטלוס,עקב כך קיבלתי אותו דגם של מכשיר כנ"ל אותו צבע והגדירו אותו כ - "חדש" כאשר בפועל נתנו לי מכשיר מחודש במקרה זה מדובר על המכשיר של ארוסתי.לגביי המכשיר שלי נודע לי כי אמורים להחליף לו חלק הנקרא מוח והוא ייחשב כמחשיר חדש ולא מחודש דבר אשר יצא בפועל כשקר גדול כאמור קיבלנו 2 מכשירים מחודשים ולא חדשים עקב כך הנני דורש פיצויי הולם בנוסף יש לציין כי קיבלתי במקום המכשיר שלי מכשיר חלופי למשך יממה כאשר גם הוא היה תקול ב כ - 90 אחוז מדובר על מכשיר חלופי העונה לדגם i850 הנני מבקש פיצויי הולם סיבת פרסום התלונה וטיפולה נובעת מהסיבה כי אינני מעוניין להמשיך ולהישתמש במכשירים מחודשים אלא כחדשים בלבד. הנני מקווה כי תלונתי זו תיפול על אוזניים כרויות ונכונות ותטופל בהתאם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|