פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוח בחברת מירס סגרתי עם מירס על שירותי מירס חול ללונדון בעלות של 1.8 לדקת שיחה כולל מע"מ עד כאן אין בעייה קיבלתי חשבונית השבוע ואיתי שחייבו אותי בסכום של 412.22 ש"ח משמע חוייבתי בעלות 3.27 לדקת שיחה שוחחתי עימם ונאמר לי שיש טעות בחשבונית וה לא ייחיבו אותיעד לקבלת ההחלטה פתאום להפתעתי אני רואה שכן חוייבתי לכן אני פונה אלייכם אני לא מתכוון לממן את מירס בחיובים שגויים ובנוסף החוק אומר שאסור לחייב חשבונית רק לאחר 30 יום מהפקתה החשבונית הופקה ב-20.09.11 וחוייבתי ב-06.10.11 לטיפולכם ועזרתכם אודה,

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה