פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים,אי תפקוד המכשיר, סרוב לבטל עסקה.דחית מתן מענה לעוד 24 ש' נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אל בני החרדי פנה סוכן והכניסו לתוכנית במירס.
מיד עם תחילת ההתקשרות החלו בעיות קליטה,שיחות מתנתקות, המכשיר לא מצלצל והשיחות נכנסות ישירות לתא קולי.
תחילה סבר בני שעליו לנסות את המכשיר כדי להכירו ואולי חוסר ידע בתיפעולו הוא הבעיה.
ברם,העובדות טפחו לנו,בני כעצמאי, הקו הנייד ושיחותיו הן השער לפרנסתו. כל אובדן שיחה הוא אובדן לקוח.
בפניות לחברה הובטח שיחזור נציג ולא חזר,מעצם זמן החגים ועיסוקיו נדחתה הגעתו לחברה ולכשהגיע סרבו לבטל העיסקה בטענה שזהו היום ה-15 ועד 14 יום ניתן לבטל. מה לעשות?
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקא מתחילתו כולל המכשיר והשבת הקו לחברה שהיה. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה