ניתוקים,אי תפקוד המכשיר, סרוב לבטל עסקה.דחית מתן מענה לעוד 24 ש' |
נושא התלונה: |
יום שני 26 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תוצרת 3, תל אביב |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אל בני החרדי פנה סוכן והכניסו לתוכנית במירס.
מיד עם תחילת ההתקשרות החלו בעיות קליטה,שיחות מתנתקות, המכשיר לא מצלצל והשיחות נכנסות ישירות לתא קולי.
תחילה סבר בני שעליו לנסות את המכשיר כדי להכירו ואולי חוסר ידע בתיפעולו הוא הבעיה.
ברם,העובדות טפחו לנו,בני כעצמאי, הקו הנייד ושיחותיו הן השער לפרנסתו. כל אובדן שיחה הוא אובדן לקוח.
בפניות לחברה הובטח שיחזור נציג ולא חזר,מעצם זמן החגים ועיסוקיו נדחתה הגעתו לחברה ולכשהגיע סרבו לבטל העיסקה בטענה שזהו היום ה-15 ועד 14 יום ניתן לבטל. מה לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקא מתחילתו כולל המכשיר והשבת הקו לחברה שהיה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|