פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה באינטרנט ללא הגלישה . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
ב17.10.11 פניתי למירס בבקשה לבדיקת החשבונית החודשית לאחר חיוב מופרז של קרוב ל150 ש"ח על כל סוגי גלישות בטלפון הסלולרי , הורדת תכנים , גלישה באתרים וכ"ו ,בנוסף דובר על קו נוסף של אימי שגם חויב בעוד כ30-40 ש"ח על שירותי אינטרנט ,מה שבאמת הצליח להרתיח אותי זו העובדה שלא אני ולא אימי לא שמנו לב לחיובים האלו בחודשים הקודמים וכנרא ששלמנו על כלום בכמה חודשים במהלך התקשרותנו עם חברת מירס .
אימי - לא יודעת לשלוח הודעות מהטלפון ובטח ובטח שלא מורידה תכנים או גולשת באתרים .
אני - שאת רוב זמני מבלה בעבודה ובגידול ילדה בת שנתיים לא נראה לי מוצאת זמן לגלוש כל כך הרבה זמן , ועוד בסכום כל כך גבוה
ביקשתי ממירס לבלט החיובים , אך לשווא .
חברת מירס טוענת שבמידה וארצה להוכיח כי לא השתמשתי בשירות אליי לשלם על דפי פירוט של האינטרנט ולאחר מכן החברה תראה מה יהיה ניתן לעשות .
זה פשוט מגוחך תחילה לקחת המון כסף על כלום , ולאחר מכן לשלם שוב בשביל להוכיח שלא עשית כלום.
חברות הסלולר אינן יכולות לחייב את הלקוחות על שירותים סתם כך , לא יתכן שדברים כאלו יקרו לא יתכן שנציגת הלקוחות -( שרה) תחייב אותי לשלם כסף על פירוט של משהו שמלחתחילה לא עשיתי
אני דורשת לבטל את כל החיוב של האינטרנט במידה והייתי משתמשת הייתי משלמת .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי . פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה