פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
גרשנזון דניאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי דניאל אני לקוח מירס מזה כחודש ימים במהלך כל החודש אני סובל מבעיות קליטה לא מצליחים להשיג אותי הסוללה במכשיר ניגמרת ממש מהר אין לי אפשרות להנות מהשירות שאני זקוק לו.
לקחתי את המכשיר I897 למרכז שירות המכשיר ניבדק ונימצא תקין אך עדיין יש בעיות קליטה הפתרונות שאני מקבל מהחברה הם אינם הגיוניים ומרצים את הדרישה שלי.
הבנתי שלמכשיר הטיטניום אין כאלו בעיות קליטה כי האנטנות שלו יותר חזקות וגם הסוללה ביקשתי מהנציגה להחליף לי את המכשיר היא אמרה שאי אפשר. מה עלי לעשות אתם לוקחים ממני כסף כל חודש בשלמות אך שרות איני מקבל וגם לא יכול לסגור את הקו. מה עלי לעשות
החלפת דגם מכשיר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה