פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נגב 3 קרית שדה"ת נתבג כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים התקלקל מכשיר המירס שברשותי (וגם כמובן לא היתה קליטה)
שמתי את הסים של מירס במכשיר שהיה לי מחברת סלקום . כאשר קיבלתי את החיוב עבור חודש 09/11 ראיתי שחוייבתי בחיוב פי 10 מהחיוב הממוצע הרגיל . כשבדקתי זאת עם מירס נאמר לי שהחיוב נובע בגלל הששמתי את הסים במכשיר אחר ואז השיחות נרשמות כאילו דיברתי מחו"ל ולחו"ל .וזאת בגלל שרשת מירס לא נמצאת על אותו תדר של שאר החברות ( סלקום, פלאפון ואורנג ) . אני מנוי של מירס יותר מ10 שנים ולא נתקלתי על אף פירום שציין זאת , לא חתמתי במודע וגם לא נאמר לי שאני לא יכול להשתמש במכשירים אחרים .רק היום נודע לי שיש בישראל יותר מרשת תקשורת אחת . מירס + האחרות .טרם קיבלתי את החיוב לאוקטובר 2011 אבל לפי 09/11 אני מאמין שגם הוא יהיה מנופח בעקבות זאת.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב המוגזם ששילמתי וחישוב מחדש לפי תנאי החבילה שהייתי בה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה