פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקת רכש ושרות מחברת מירס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נגב 3 קרית שדה"ת 70100 כתובת:
תיאור הבעיה:
בני, עידן ,מסיים ב-10/11/11 את שירותו הצבאי כלוחם בחטיבת כפיר ולהלן תלונתי לגבי חב' מירס.
1.ב-24/2/10 ,בעת שהותו של בני בבסיס באזור הבקעה ,הגיע נציג של חב' מירס והציע לבני ולעוד לוחמים חבילה בשם GEVER
הכוללת מכשיר מוטורולה 1876 ומסלול שימוש לחיילים. מכשיר המירס היה מכשיר נוסף עבור בני(מכשיר עיקרי ברשותו הוא של חב'
אורנג').במעמד העסקה נאמר לבני ע"י הנציג מהם תנאי העסקה :עלויות קבועות+עלויות שוטפות.
גבי העלויות הקבועות הנציג ציין במפורש שקיימת התחיבות של 18 חודשים לגבי המכשיר.תקופה זו של 18 חודשים התאימה לבני
משום שבסיומה הוא אמור להתקרב למועד השחרור.במעמד העסקה קבל בני מהנציג מסמכים מצ"ב ,המסומנים במספרים 1-11.
הנציג לא דאג למלא את המסמכים ורק דאג להחתים את עידן במקומות הנדרשים .בנוסף גם לא טרח לשלוח בהמשך מסמכים
מסודרים עם כל המידע הנדרש ,שנמסר אך ורק בע"פ.
2.במעמד העסקה פנה אלי בני ושאל אם אוכל לשלם עבורו את התשלום בגין המכשיר .הסכמתי ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי.
מתוך היותי הגורם המשלם ,פניתי בתאריך 2/3/10 לחב' מירס ובקשתי לאמת את הנתונים הכספיים העומדים מאחורי ההתקשרות.
נציגי מירס הקשו עלי בקבלת מידע משום שאני לא הלקוח (רק הגורם המשלם).לאחר שציינתי שאין פרוט עלויות וסכומים כספיים
בניירת ובפרוש ציינתי שאין שקיפות ,הצלחתי לקבל מידע לגבי הנתונים הכספיים של ההתקשרות וגם לי נאמר בצורה מפורשת וחד
משמעית שקיימת התחייבות של 18 חודשים על המכשיר בעלות של 20 ₪ לחודש כולל מע"מ.
3.במהלך חודש 8/11 ,בסיום 18 חודשי שימוש, פנינו למירס כדי לברר האם ניתן להמשיך להשתמש במכשיר והנציגה שהייתה מאוד
נחמדה ציינה שאכן ניתו ולא אמרה שבעצם אנו מחויבים בהשלמת 36 תשלומים בגין המכשיר.
4.לאחר קבלת חשבונית שהופקה ב-20/9/11 ,פניתי שוב אל חב' מירס לגבי החיוב החודשי בסך 20 ₪ כולל מע"מ ורק בשיחה זו מסרה
הנציגה שהחיוב בגין המכשיר הוא לתקופה של 36 חודשים. מידע זה לא נמסר בצורה ברורה לאורך כל התקופה.
מתוך בדיקה חוזרת עם עידן את המידע שנמסר לי ,הוא אמר לי חד משמעית ובצורה מסכמת הנושא :"אמא ,אם הייתי יודע שיש לי
התחיבות ל-36 חודשים לא הייתי עושה את העסקה".
5.בהמשך לבקשתי לשוחח עם נציג בכיר, חזרה אלי למחרת 3/10/11, נציגה בשם תמר.במהלך השיחה שאלתי אותה מדוע לא צוין בפני
עידן, בני, ובפני בפנייתי למירס ,שקיימת התחיבות של 36 חודשים למכשיר,לאור העובדה שנדרשת שקיפות מצד חב' מירס למסירת כל
המידע הנדרש. תשובתה הייתה שמכיוון שלא שאלנו לא קבלנו מידע בנושא וכשציינתי שבפועל נמסר לנו שההתחייבות היא ל-18
חודשים היא הסבירה שזוהי בעצם ההתחייבות המינימלית .
סוכם שהיא שולחת אלי את מסמכי העסקה המתויקים אצלם , רצ"ב עמ' 12-21 ובנוסף שמנהל בכיר יחזור אלי.
6.ב-11/10/11 חזרה אלי מנהלת בשם חני וסכמתי אתה שאני מעבירה אלי את צילומי המסמכים שקבל עידן בעת עריכת ההסכם
עמ 1-11.לאחר קבלתה את המסמכים המשיכה חני לטעון שבעצם עידן חתום עליהם ולא הסכימה להתייחס לעובדה שהנציג שעשה את
ההסכם נהג בצורה לא מקצועית ומתוך חוסר שקיפות מוחלט דאג להחתים את עידן ללא מלוי הטפסים ומה שראה לנגד עיניו זה
עשיית עסקאות בלבד,כאשר מדובר בשיווק מכשירי מירס ללוחמים בפרט ולחיילים בכלל וללא העברת מידע כתוב.
לסיכום דרשתי מחני להתנתק מיידית מחב' מירס(חלפו כבר 19 חודשים) והיא טענה שאין ביכולתה לעשות כן . בידיה רק לאפשר לי
לסלק בתשלום אחד את כל יתרת התשלומים לפי 17חודשים*20 ₪ לחודש .
7.רצ"ב 2 חשבוניות מתאריכי הפקה 20.6.11 ו-20.7.11.עמ' 2 בחשבוניות אלו מציין למטה מה פרק הזמן שנותר להתקשרות המינימלית
של 18 חודשים ללא הסבר על תקופה אחרת ובנוסף עמ' 3 למעלה מגדיר תשלום חודשי ללא ציון מס' התשלום מסך תשלומי העסקה.
8.הנני מבקשת להתנתק לאלתר מחב' מירס וקבלת החזר כספי בהתאם ולהזהיר את הצבור מפני מהלכים כאלה של חב' מירס.
בברכה ,
אירית לורנד
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי של תשלומים בסך 20 ש"ח מעבר להתחייבות של 18 חודשים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה