|
|
|
|
|
|
בקשה לביטול עסקה עם חברת מירס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מירס-ראשון לציון |
כתובת: |
מירס מערב ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מירס מחברת מירס בתאריך 11\09\16 והכנסתי את המכשיר לתיקון פעמיים לחברה ועדיין ישנם תקלות של קליטה ותקלות הפעלה של מכשירביקשתי לבטל את העסקה מכיוון שהם לא עומדים בהתחיבויות שלהם,הם לא מוכנים לבטל ובנוסף ימשיך לשלם על מכשיר מקולקל שנמצא אצלי לתקופה של 3 שנים
יש לי קובץ וורד ששלחתי למירס,אני מעוניין לשלוח לכם את התלונה אך אני לא מצליח,
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|