פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא קוימו וטיפול לקוי בנושא. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
עברנו לחברת מירס מסלקום עם 3 מכשירים ,
במהלך הקניה הובטח לנו ע"י נציג המכירה איתי שנקבל gift card סה"כ ע"ס 300 ש"ח .
פניתי הרבה פעמים לחברה ונאמר לי שיבדקו ,ישמעו את ההקלטות ,לאחר בדיקה נאמר לי שבדקו ואכן הובטח ,בשיחה אחרת אמרו לי ששלחולי בדואר ב 10.11.11
ב 28.11.11 לאחר עוד שיחה נאמר לי שמנהל בדק ואמר שלא מגיע לי.

בעיה נוספת : במהלך קבלת המכשירים רשמו את המכשירים לא נכון ,דבר שהסב לי נזק של 150 ש"ח בחשבון ..הצלבת המכשירם למצב הנכון בוצע לאחר שבוע שלם של שיחות וטעויות ובעיות בהצלבה .תיקון התשלום הובטח תוך 21 יום . עד היום לא נשלח לי שום אישור לסכום שיוחזר לי)
עוגמת נפש והמון טרטור סוג הנזק :
ביטול העסקה /או שחברת מירס תעמוד בהתחייבות תשלח לי gift card 300 ש"ח ,ותשלח מיידית דוח על החזר כספי שמגיע לי , פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה