פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוחה חדשה ששוכנעה לעבור לחב' מירס/ קיבלה מכשיר לא תקין מלכתחילה/אי קליטהiv נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בחודש 9/11 התקשרה אלי נציגת מירס בעקבות ביתי שמשרתת בצה"ל ויש לה מכשיר מירס מהצבא .
שם הנציגה שלכם אבישיג היא התקשרה אלי הציעה ושכנעה אותי לעבור למירס
כי יש מבצעים מאוד מיוחדים למשפחות צה"ל .
יש לציין שאני מאז ומתמיד לקוחה של פלאפון ומאוד מרוצה .
שוכנעתי לעבור למירס מסיבה של מחיר שהציעה לי חבילה מאוד זולה מחב' פלאפון שהיתי משלמת שם עבור 4 מכשירים.
יש לציין שאני מנהלת הרבה שיחות בטלפון ושילמתי הרבה עבור פלאפון
העסקה שהציעה לי הייתה מאוד מאוד זולה ביחס למה ששילמתי תמיד.
נתקתי מפלאפון 4 מכשירים ז"א 4 לקוחות עברנו למירס
ומאז שניתקו אותנו מפלאפון ועברנו למירס להלן חיינו.
1. אין קליטה - שזה מדהים מהבית אני לא יכולה לדבר אני צריכה לצאת מהבית בכדי שאוכל לדבר ולשמוע , או שאני מהבית צריכה למצוא עמדה שיש בא קליטה בלי לזוז אם אני זזה פשוט השיחה מתנתקת או שלא שומעים אותי או שאני לא שומעת את הצד השני
דיברתי כמה וכמה פעמים עם נציגת השירות שמכרה לנו את המכשירים בשם אבישג על זה . תשובה לא הייתה לה עד עצם היום זה כך............ חגיגה....
2 . מכרו לי אחד המכשירים מרגע שחיברו אותי לא תקין , התקשרתי מיד לנציגת השירות אבישג ואמרתי לה שהמכשיר לא תקין אני רוצה מכשיר חדש , אין סיה שמלכתחילה אקבל מכשיר לא תקין. תשובתה הייתה לכי למרכז שירות שיבדקו לך את המכשיר , אמרתי לה שלי אין זמן לדברים האלו לרוץ ואין שום סיבה שארוץ , ביקשתי שוב שאני לא רוצה את המכשיר הזה בכלל ובקשתי מימנה עוד לפני שאני רוצה דגם אחר , היא אמרה שאין במלאי וזה יקח זמן. הסיפור לא נגמר רצתי עם המכשיר למרכז תיקונים בנתניה , השארתי את המכשיר , אמרו שתיקנו , מה שמעניין ששוב אני חוזרת למרכז שירות כי המכשיר שוב לא תקין שאני לא יכולה להתקשר , אין קליטה , ושוב חגיגה משאירה אותו ליום מלא חוזרת לוקחת מקבלת שוב מכשיר מקולקל ושוב חוזרת וכך הלאה , כבר במרכז מכירים אותי
יש לקחת בחשבון שאין לי זמן............. אפילו מכשיר חלופי או פיצוי כל שהוא לא הציעו לי
עד שבתאריך 4.12.11 הגעתי למרכז מירס בנתניה זרקתי להם את המכשיר ואמרתי להם שאני לא רוצה את המכשיר בכלל אני רוצה להתנתק
אחת בשם שימרית ניסתה לעזור לי אבל לא קיבלה תשובות לא יכלה לתת לי עזרה
היא הבטיחה לי שתחזור אלי עם תשובות כשהמכשיר אצלה
ב 5.12.111 התקשרתי אליה בבוקר תפסתי אותה ושאלתי אותה מה קורה היא הבטיחה לחזור אחרי חצי שעה , עברו כבר 5 שעות היא לא חזרה
אני מתקשרת לטלפון שלה היא לא עונה...............
אני מתקשרת לאבישג משאירה לה הודעות במשיבון שתחזור אלי כפי שהבטיחה ביום רביעי שבוע שעבר והיא לא חזרה..........
מסקנה די ברורה
אני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי
+ זיכוי על חיוב המכשיר המקולקל
+ פיצוי על אי קליטה ושיחות מתנתקות

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה