פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה-אין קליטה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הרצל 8, חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני שלושה חודשים עברתי לרשת מירס ורכשתי מהם טלפון בעלות של 70 ש"ח לחודש+ חבילת שיחות. במקום עבודתי במיוחד ובמקומות נוספים אין קליטה והמכשיר ניתקע והיישומים אינם עובדים למרות שהבטיחו שהמכשיר מתקדם ביותר, העניין הפך למטרד כי יש לי שני ילדים קטנים ובעלי בצבא, מהגנים לא מצליחים ליצור איתי קשר וכמוהם גם הרבה אנשים אחרים. במירס הציעו פתרונות אשר אסורים במקום עבודתי כמו לשים את הטלפון איפה שיש קליטה ולהיות עם אוזניית בלוטוס או להעביר את קו הטלפון לטלפון אחר. אמרו לי זה מה יש וזהו.
תעזרו לי בבקשה להיתנתק מהם ולעבור לרשת אחרת שתספק את שירותי התקשורת הבסיסיים.
תודה מראש, מרינה סמנובסקי
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה