פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון רכישה של לקוח חדש נושא התלונה:
מאור זיו שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי זיו מאור מאיזור הצפון לפני כשבועים באתי לחברת מירס באיזור עפולה עלמנת לרכוש מוצר חדש ולפתוח חשבן פרטי עבורי.
לאחר ניסיון לא צולח של מספר פעמיים דרך הטלפון שההוראת קבע שלי אינה תקנה.
לאחר בדיקה ממוחשבת בחברת מירס ואישרה שיש אישור מהבנק להלן הוראת קבע תקינה.ולאחר מספרדק' מול המוקדנית בשביל להיות לקוח עלייך לשלם דמי קנס בסך 2500 ש"ח ככיסי עבור מכשיר חדש ולהיות לקוח.
במקרה הזה עזבתי את המוקד ולא התחברתי השירות של המוקדים לא תקין בלשון מוטעה ולא נוח שדורשים סכום דמי כניסה של עלות המכשיר עצמו .
בניסיון התחברות למירס לא דרך הוראת קבע. בעת ניסיון תשלום בכרטיס אשראי לא היה אישור מצד מירס לאחר בירור קצר עם חברת האשראי והבנק הכרטיס תקין. אך הם החליטו שהכרטיס לא תקין.
דבר זה לא מקבול בתור לקוח חדש שאמור להצטרף אליכם.
אני חושש שנפלו מלא קרובנות בנושא זה של ניסיון סחיטה עבור מכשיר חדש שעליויות הן מתחת ל2000 שקלים.
כספי סוג הנזק :
מה שיתאפשר להם. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה