פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משירים תקולים ואי עמידה בהסכם!!!!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני כשלושה חודשים רכשנו מכם 4 מכשירים מדגם ה-I ONE.

ההסכם בינינו עמד על 169 ₪ כולל מע"מ עבור חבילת גלישה מכשיר ודקות .

מאוד היססנו אם להצטרף לרשת שלכם אבל התרצנו כי הנציגה הבטיחה לנו מכשיר מצוין מדגם ה-I ONE גרסת אנדרואיד ממש הבטיחה לנו סמארטפון מתקדם.

בפועל המכשירים שלנו גרועים וזה בלשון המעטה !!!! לא ניתן לגלוש באינטרנט לא ניתן לפתוח אפליקציות המכשיר כל הזמן נתקע ולא מגיב!!!!

החשבוניות שלנו באורח פלא יוצאות על 200 ₪ למנוי ולא על 169 ע"פ הסיכום.

אנחנו פשוט מאוכזבים מכם בצורה טוטאלית!!!!! , גם שיקרתם לנו לגבי הסכום וגם המכשירים שלנו גרועים תקולים ולא פונקציונליים כמו שהבטחתם .

בפנייה למוקד השירות שלכם נאמר לו שאין מה לעשות שזה המכשיר שיכולים לחליף לנו לאותו דגם אבל לא מבטיחים לנו שהתקלות יסתדרו ,

אמא שלי כבר החליפו לה פעמיים את המכשיר ועדיין יש את אותם תקלות!!!!

איפה האחריות שלכם למכור לנו מכשירים תקולים ולא לעמוד מאחרי האחריות שלכם כחברה שנותנת שירות ללקוחות שלה.

כשביקשנו להתנתק מכם הודעתם לנו שנצטרך לשלם 60 ₪ עבור כל מכשיר ל-34 חודשים!!!!! על מה על מכשיר תקול שלא ניתן להשתמש בו מלבד לקבל ולהוציא שיחות.

אנו דורשים במיידית שהדגמים יוחלפו לנו לדגם אחר!!!!!!! שהפונקציונליות שלו היא כמו שהבטחתם.

בנוסף אנו דורשים שתאזינו לשיחות המוקלטות שלכם ותשמעו שהעסקה עמדה על 169 כולל מע"מ.

או שנבטל את העסקה לגמרי אנו לא מוכנים לשלם לכם 60 ₪ ל-34 חודשים עבור מכשיר שהוא תקול לחלוטין!!

במידה ופנייתנו לא תטופל ולא תעמדו באחריות של העסקה אנו נפנה לכל גורם מדיה אפשרי ונספר את סיפורנו ,

מעבר לכך אנו כמובן נגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.

הדס- 0504317171

[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלת דגמי מכשיר ועמידה בהסכם כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה