פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול או טמטום נושא התלונה:
טולפולר שי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 5חודשים עברנו לחברת מירס תקשורת רכשנו 4מכשירים בעיסקה במגזר העיסקי סכום 4המכשירים לחודש היה צריך להיות 700 שח !!!!!!! ואז אנחנו מתחילים ברצף של טעויות כל חשבונית לא דומה לשניה כל יום שישי שותים קפה במירס נכנסים למנהלת ואותם אבטחות יהיה בסדר אותם טעויות במשך 5 חודשים משלמים באים ליצעוק מקבלים זיכיו עד היום לא ביצענו הוראת קבע לפי הנחית מנהלת הסניף:- רק שכל חודש מנתקים לנו את המכשרים שהם למעשה חלק מין העסק

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה