פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מנתקים אותי משירות וממשיכים לגבות כסף על הקו. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביטלתי את הקו שהיה ברשותי . ומירס ממשיכים לגבות עליו כסף. התקשרתי שוב והם הצטערו על הבעיה הציאו זיכוי על החיוב האחרון והופה הפלא ופלא חודש לאחר מכן אני שוב מקבל חיוב. די נשבר לי אין לי כוח לטלפונים האלה כבר שירדו ממני.
דבר נוסף אני נוסע לחול לתקופה ארוכה ולא יהיה עם מי לדבר בנוסף לזה ביטלתי את האשראי ככה שיכול להצטבר לי שם חוב עצום ולא באשמתי..
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיתנתקו אותי מהשירות הזה!!!! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה