פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירס לא אומרת את האמת ללקוחות נושא התלונה:
אמור david שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחברת מירם לא אומרים ללקוח את האמת..החליפו לי לטלפון חכם ..ןלא אמרו לי שיש בזה חיוב בנפרד מהקלה החודשית ..אלו ידעתי לא הייתי מוכן לזה ..חייבו אותי בחבלת אינטרנט למרות שאני לא זקוק לזה ....לא אומרים לאף אחד שאתה גולש באינטרנט אז אין לך טלפון ...כשאתה רוצה לשנות אין עים מי לדבר משחקים איתך ..מעבירים אותך מאחד לשני ..זלזול משווע ..אחרי שחתמתה אתה לא שווה .עשו לי חבילה שאמורה להיות יותר זולה בפועל יוצה לי לשלם יותר ואין עים מי לדבר
עלבון סוג הנזק :
ביקשתי כבר אחרי שבועיים להחזיר אותי למצבי הקודם בחברה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה